Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et langvarig forhold (10+) med felles barn, og samlivsproblemer; hvor lenge skal man prøve for å få ting bedre? Altså hvor mange år skal man gå i samma tralten uten at det skjer positive endringer?

Anonymkode: 659fd...9fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i mange år. Jeg tenker maks ett, mens man aktivt jobber med problemet. Om ikke problemet løses, og man ikke kan leve med det, er det bedre å bli ferdig med det og gå videre. Sett en frist.

Om man aktivt jobber med det, så kan jeg gå med på lengre tid. Men hadde ikke giddet det om den ene bare halvhjertet prøver, man må jobbe for det 

Anonymkode: a23c8...1b5

Skrevet

Jeg lurer på hva du mener. Er det du som har problemer eller har dere en felles forståelse av at det er problemer? Jeg har opplevd forhold hvor "vi" har problemer fordi dama ikke klarer å selvrealisere seg selv. Da var det plutselig min skyld at jeg ikke fikk ho opp av stolen sånn at hu kunne oppleve ting. Jævli urettferdig var det å få skylda for noe hu sjøl burde være ansvarlig for. På toppen av det hele så langpina hu meg gjennom hele slutten av forholdet fordi vi måtte jo jobbe for det, underforstått som at jeg måtte forandre meg sånn at hu skulle få det bedre. Jeg sto på som en gal, for jeg elska jo hu og ville være med hu. Men uannsett kå en gjorde så var ingenting godt nok. Jeg skulle ønske hu heller gjorde det slutt enn å la meg gå gjennom all den driten. Sleit psykisk i mange år etter det jævla forholdet der...

Anonymkode: f99e6...d7c

Skrevet

Det skjer ingen endringer hvis dere "går i samme traltene". Dere må begge være enige om at dere vil redde forholdet. Og så må dere begge være villige til å bedre dere selv. Du også.

Anonymkode: cff7e...7b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...