AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Sambo har alltid vært eksentrisk og hatt litt rare ting han er opptatt av, som jeg syns er litt søtt. Men han har i snart ett halvt år nå lest masse om Rune Øygard og mener mannen er uskyldig dømt og at han er utsatt for et komplott. Og vi venter en jente i mars. Jeg vet snart ikke om jeg orker mer. Hvordan kan en mann som skal bli far forsvare et sånt monster? Anonymkode: cd838...2f5 5
Hannah80 Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 Er det èn mann jeg virkelig tror er riktig dømt, så er det Rune Øygard. "E du blaut" (som selvsagt betyr tissetrengt i følge han selv) var legendarisk. 27
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 Hvorfor i alle dager har han begynt å interessere seg for Rune Øygard? Jeg tenker du bør obs på denne fyren. Anonymkode: 03731...ffc 9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 Tarzani skrev (4 minutter siden): Hvem er Rune Øygard? Fyren som blei kjent for å forgripe seg på ei 14-årig jente han hadde ansvar for, bla i vervet som lokalpolitiker og ordfører i Vågå kommune. Anonymkode: 2905e...b05 3
Tarzani Skrevet 24. januar 2022 #8 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fyren som blei kjent for å forgripe seg på ei 14-årig jente han hadde ansvar for, bla i vervet som lokalpolitiker og ordfører i Vågå kommune. Anonymkode: 2905e...b05 Aaah, takk! 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #9 Skrevet 24. januar 2022 Ts, trenger du virkelig å spørre på kg for å skjønne at mannen din er syk? Er ikke det ganske opplagt at dette betyr LØP. Anonymkode: 4d24d...603 9
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #10 Skrevet 25. januar 2022 Hannah80 skrev (15 timer siden): Er det èn mann jeg virkelig tror er riktig dømt, så er det Rune Øygard. "E du blaut" (som selvsagt betyr tissetrengt i følge han selv) var legendarisk. Dette. Det har vist seg at fetteren i Tengs-saken var justismord, og mye tyder det samme om Viggo. Men Øygard har jeg vanskelig for å se er utsatt for noe justismord. Anonymkode: 686f5...167 7
Kipling Skrevet 25. januar 2022 #11 Skrevet 25. januar 2022 Tja… Jeg skjønner ikke helt hvordan det skal være et rødt flagg å mene at Øygard er uskyldig. Hadde han vært fan av overgrep mot jenter så hadde han ikke sagt at øygard var uskyldig, men heller at øygard gjorde det han var beskyldt for men at det ikke burde være ulovlig, så det blir jo noe annet. Det eneste det er et rødt flagg for er lav IQ, for man må være ekstremt tjukk i huet for å tro på øygards forklaring. Når det er sagt så er det nok noe i at øygard sikkert ble forført av denne 14åringen, men det er jo litt det som er hele poenget i denne saken, at når du selv er voksen og den andre personen er 14, så kan du ikke skylde på at de tok initiativet fordi det er du som er den voksne og du som har ansvaret for å ta avgjørelsene. Når hun er 14, så spiller det ingen rolle hvor mye hun samtykket eller tok initiativet, fordi jobben din som den voksne er å si nei fordi de er et barn som ikke vet sitt eget beste. 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #12 Skrevet 25. januar 2022 Spør han rett ut da om det ville vært greit at hans datter var denne jenta og om han fortsatt mente det samme? Anonymkode: e178a...f68
Dame44 Skrevet 30. mars 2022 #13 Skrevet 30. mars 2022 Kipling skrev (På 25.1.2022 den 11.25): Når det er sagt så er det nok noe i at øygard sikkert ble forført av denne 14åringen Hæ? Seriøst, hva tenker DU om seksuelt misbruk av barn? 14
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #14 Skrevet 30. mars 2022 Nå må det bli slutt på all denne drittsnakkingen om Sambo. Han blir hengt ut her gang på gang! Anonymkode: dc7e6...a64 5
Guppy88 Skrevet 30. mars 2022 #15 Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå må det bli slutt på all denne drittsnakkingen om Sambo. Han blir hengt ut her gang på gang! Anonymkode: dc7e6...a64 Herregud, kutt nå ut med det patetiske tullet der. 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #16 Skrevet 30. mars 2022 Hvis dere venter jente i mars begynner dere å få dårlig tid 😄 Anonymkode: 76bf6...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #17 Skrevet 30. mars 2022 Dame44 skrev (1 time siden): Hæ? Seriøst, hva tenker DU om seksuelt misbruk av barn? Fyren du siterer har skrevet et LANGT innlegg hvor han argumenterer for at uavhengig om hvem som forførte hvem så er dette den voksnes ansvar. Likevel klarer sånne som du å gjøre det om til at det er noe mistenkelig med det denne personen (Kipling) skriver. Det er ufint, fordummende, kunnskapsløst og feilaktige beskyldninger. Dersom du ikke klarer å se at den du angriper tar MEGET tydelig avstand fra det Øygard har gjort og argumenterer for at han er en overgriper, så er det noe alvorlig galt med DEG. Si meg, drar du bare ut en setning rett ut fra resten han skrev, eller hva er det som feiler sånne som deg? Forstår du virkelig ikke hva han skriver i innlegget sitt?? Anonymkode: 686f5...167 8 4
Kipling Skrevet 30. mars 2022 #18 Skrevet 30. mars 2022 6 hours ago, Dame44 said: Hæ? Seriøst, hva tenker DU om seksuelt misbruk av barn? At man bør la være? Er vel det samme de fleste som ikke er psykopater tenker tror jeg. Men det er jo det som er hele poenget med seksuell lavalder, at barn ikke har rett til å ta den avgjørelsen selv. Så da er det den voksne som har ansvar for å ikke gjøre noe, uansett om barnet selv påstår at de samtykker og vil det. Og det er jo nettopp det som er situasjonen med Øygard er det ikke? Har ikke fulgt mye med på det, men av det jeg hører så var det ikke noe spørsmål om han tvang henne, var det? Alle er klare på at hun samtykket, men fordi hun var et barn så spiller det ingen rolle at hun samtykket eller til og med var pådriveren, fordi hun var et barn og han var voksen, så det er hans jobb å ikke røre henne, selv om hun kastet seg etter ham. 3 1
Eryn Skrevet 30. mars 2022 #19 Skrevet 30. mars 2022 Jeg ville gravd litt mer for å høre hans argumenter for hvorfor han mener at Øygard er uskyldig. - Var det egentlig kommet veggdyr i senga han og kona brente? (Den senga som flere av overgrepene skjedde i.) - Kjørte Øygard i vill fart etter bussen jenta satt i fordi bussen egentlig lakk olje, og han ville gi beskjed til sjåføren? (I stedet for at han forfulgte henne og kjæresten hennes.) - Sendte Øygard 3300 sms’er til jenta på 3 mnd. fordi han egentlig led av en tvangslidelse som ikke ble avdekket før rettssaken? (I stedet for at han var besatt og forelsket i henne og kontrollerte henne hver eneste dag.) Osv. 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #20 Skrevet 31. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nå må det bli slutt på all denne drittsnakkingen om Sambo. Han blir hengt ut her gang på gang! Anonymkode: dc7e6...a64 Enig. Nå må vi snart stå opp for Sambo! Anonymkode: d4378...1fd 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå