AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Hei. Det er en jungel av bilstoler der ute, og med første barn hadde jeg ikke peiling på hva som var bra og ikke. Vi har en britax multi tech 2, men den er vanskelig og komplisert. Vi har ikke råd til axkid one til 8000 kr, men vi vurderer enten Axkid minikid 2 Eller kinderkraft expedition Er det noen som har erfaring å dele med disse setene? Eventuelt noe i samme prisklasse som er bra? Anonymkode: 139da...6ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Prøv bilstol-gruppen på facebook kanskje? Den heter "Bilstoler" Jeg har ikke barn store nok til stolene du nevner men ser at mange i den gruppen har Axekid minikid iallfall. Anonymkode: b23ac...476
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøv bilstol-gruppen på facebook kanskje? Den heter "Bilstoler" Jeg har ikke barn store nok til stolene du nevner men ser at mange i den gruppen har Axekid minikid iallfall. Anonymkode: b23ac...476 Har hørt mye om den, men har fått litt dårlig inntrykk utenfra 😅 Kan prøve fordet 😄 takk for tips 💕 Anonymkode: 139da...6ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hei. Det er en jungel av bilstoler der ute, og med første barn hadde jeg ikke peiling på hva som var bra og ikke. Vi har en britax multi tech 2, men den er vanskelig og komplisert. Vi har ikke råd til axkid one til 8000 kr, men vi vurderer enten Axkid minikid 2 Eller kinderkraft expedition Er det noen som har erfaring å dele med disse setene? Eventuelt noe i samme prisklasse som er bra? Anonymkode: 139da...6ce Kinderkraft er en fremovervendt stol, så den bør du styre langt unna. Minikid er en god stol, men velg 1, ikke 2, den varer kortere. Den har selvstrammende forankringsseler, så den er veldig kjekk. Alternativt har du Max Way Plus, den er bedre enn Multitech og varer lengre, men skal stolen flyttes en del på er nok Minikid mer å foretrekke 🙂 Anonymkode: 59bbe...125 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hørt mye om den, men har fått litt dårlig inntrykk utenfra 😅 Kan prøve fordet 😄 takk for tips 💕 Anonymkode: 139da...6ce Det er en gruppe for bilsikkerhet så det er høyt fokus på bakovervendt sikring. Det er ingen ting farlig med gruppen, selv om det er enkelte som har en elendig kommunikasjonsevne der inne. Men så klart, KG mener jo man trygt kan snu barn når det blir litt trangt til føttene i en trang isofixstol, så alt annet blir jo litt hysterisk for enkelte. Anonymkode: 59bbe...125 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er en gruppe for bilsikkerhet så det er høyt fokus på bakovervendt sikring. Det er ingen ting farlig med gruppen, selv om det er enkelte som har en elendig kommunikasjonsevne der inne. Men så klart, KG mener jo man trygt kan snu barn når det blir litt trangt til føttene i en trang isofixstol, så alt annet blir jo litt hysterisk for enkelte. Anonymkode: 59bbe...125 Jeg synes sikring er veldig viktig selv 😊 min mann vil gjerne ha isofix for enkelhetens skyld, men det er jo ikke alle bilstolene som har det, selv ikke de med best i test, og da tenker jeg at det kanskje ikke er såå vitkig med isofix... Før trodde jeg det faktisk var helt ok å snu en unge på 2,5. Først nå som hun er fem år vet jeg bedre, og skal ikke gjøre samme feil med nr to... Anonymkode: 139da...6ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #8 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kinderkraft er en fremovervendt stol, så den bør du styre langt unna. Minikid er en god stol, men velg 1, ikke 2, den varer kortere. Den har selvstrammende forankringsseler, så den er veldig kjekk. Alternativt har du Max Way Plus, den er bedre enn Multitech og varer lengre, men skal stolen flyttes en del på er nok Minikid mer å foretrekke 🙂 Anonymkode: 59bbe...125 Takk for info 💕❤️❤️ stolen skal ikke flyttes noe særlig, vi bruker den i familiebilen 😊 Anonymkode: 139da...6ce
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #9 Skrevet 24. januar 2022 Britax max way plus! Veldig fornøyd, og varer ut bakovervendt-perioden! Anonymkode: af00c...068
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #10 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for info 💕❤️❤️ stolen skal ikke flyttes noe særlig, vi bruker den i familiebilen 😊 Anonymkode: 139da...6ce Da anbefaler jeg faktisk Max Way Plus foran Minikid, den tar minst plass i lengderetningen! 😄 Anonymkode: 59bbe...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå