AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Anbefaler dere å se Luxury - Behind the mirror på VG TV Jeg er ikke en av dem som proriterer å bruke penger på dyre merkevesker, men jeg synes at vi alle har et ansvar å se hvordan bransjen opererer, om det er klesbransjen eller hva nå enn. Men kunnskap kommer endring, og vi vil vel ikke at mennesker skal bli utnyttet for at vi skal gå med fine klær og fine vesker?! Anonymkode: 18476...cc1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Ikke uenig i det du sier, men dette gjelder vel ikke spesifikt bare fordi som kjøper dyre vesker eller klær? Hele motebransjen generelt har jo store utfordringer, både når det kommer til klimautslipp og menneskerettigheter. De rimelige butikkene som driver med fast fashion driver jo heller ikke bra i det hele tatt. Nå har jeg ikke sett dokumentaren du viser til - takk for tipset - men det aller viktigste er vel at vi ikke overforbruker og handler nytt hele tiden, men at vi faktisk bruker det vi har og kjøper ting vi vet vi vil like i mange år framover og som har kvalitet til å holde i mange år også. Anonymkode: efd54...25b 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Kjøper ikke dyre vesker, men ønsker å se filmen. Fant den på YouTube Anonymkode: bc8c6...7e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå