AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Så forferdelig slitsomt. Kommer til å bli hørselsskadet av denne ungen, i tillegg til skadene jeg allerede har fra svangerskapet og fødselen. Fy fader altså, det er helt sprøtt hvilket volum hun får til! Intens HYLING av sine lungers fulle kraft, både av glede og av misnøye. Det går ikke an å be henne dempe seg heller, hun er 10mnd😅 Plis fortell meg at det roer seg? Må jeg gå med ørepropper konstant i flere år frem i tid? Kjenner på et irrasjonelt sinne av å bli hylt i øret. Anonymkode: da8e0...add 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Du har virkelig noe å se frem til. Jeg bare nevner to års alder.... trass og sinne over alt de vil, men ikke får til. Da kan de virkelig brøle og skrike. Anonymkode: 59a19...b18 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Fordi de ikke har kontroll på stemmen. Anonymkode: 63086...5dc
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 Ikke alle er sånn da. Fikk vite at jeg var stille som barn slik at foreldrene mine av og til lurte på om det sto til liv. Jeg har aldri brølt eller skreket visstnok. Anonymkode: 82ef8...60b 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du har virkelig noe å se frem til. Jeg bare nevner to års alder.... trass og sinne over alt de vil, men ikke får til. Da kan de virkelig brøle og skrike. Anonymkode: 59a19...b18 Gleder meg allerede!🙃 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ikke alle er sånn da. Fikk vite at jeg var stille som barn slik at foreldrene mine av og til lurte på om det sto til liv. Jeg har aldri brølt eller skreket visstnok. Anonymkode: 82ef8...60b Kanskje noe med sinnelaget ja? Hun later til å ha temperament😅 Anonymkode: da8e0...add
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 Noen unger er dessverre irriterende med høy frekvens. Priser meg lykkelig over at vår sønn ikke er slik 🙏 Holder på å bli sprø i hodet av enkelte babyer/barn, og synes synd i foreldrene som må leve med det. Det går nok over til slutt, men regn med noen år. Anonymkode: bceb8...9f9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 Har en venninne med en unge som hyler så sinnsykt høyfrekvent helt uten mål og mening og har gjort det fra hun oppdaget stemmen sin omtrent. Jeg tenkte alltid at de måtte jo kunne hysje litt på henne men det er vel ikke så lett med en på 8-10 mnd kanskje 😄 Anonymkode: cc218...09d 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #8 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Noen unger er dessverre irriterende med høy frekvens. Priser meg lykkelig over at vår sønn ikke er slik 🙏 Holder på å bli sprø i hodet av enkelte babyer/barn, og synes synd i foreldrene som må leve med det. Det går nok over til slutt, men regn med noen år. Anonymkode: bceb8...9f9 Ja, det er helt krise😅 Huff. Hun er stort sett søt og blid, men den hylingen... AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en venninne med en unge som hyler så sinnsykt høyfrekvent helt uten mål og mening og har gjort det fra hun oppdaget stemmen sin omtrent. Jeg tenkte alltid at de måtte jo kunne hysje litt på henne men det er vel ikke så lett med en på 8-10 mnd kanskje 😄 Anonymkode: cc218...09d Hjelper ikke her i alle fall 😬 Av og til holder jeg for munnen hennes og lager sånn indianerlyd eller hva jeg skal kalle det, av og til slutter hun da. Anonymkode: da8e0...add
Heln Skrevet 24. januar 2022 #9 Skrevet 24. januar 2022 Har en sønn som er svært høylytt. Vært det helt siden fødsel, andre babyers gråt er 100 hakk lavere virker det som. Han er nå snart 2 år og begynner såvidt å forstå hysj og innestemme, men det er en lang vei igjen. Hinsides irriterende i lengden, men lite å gjøre noe med desverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå