Gå til innhold

Er det mange av dere som ikke har hatt corona enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner knapt noen som ikke har hatt corona nå. Er det mange av dere som ikke har vært smittet enda? 

Og dere som ikke har hatt det, er det fordi dere ikke har vært nærkontakt, eller har dere vært nærkontakt en eller flere ganger men likevel ikke blitt smittet?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt korona *bank i bordet*, og har heller ikke vært nærkontakt.

• Liker 10
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg kjenner knapt noen som har hatt corona.

Skrevet

Ikke hatt.

• Liker 6
Skrevet

Ikke foreløpig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke hatt korona, og kjenner bare to stykker som har hatt korona. Bor i en kommune som har hatt middels til høy smitte i høst, og som akkurat nå har smittetall høyere enn noen gang. Krysser fingrene og holder meg så isolert jeg kan.

Skrevet

Dette spørs vel litt hvor man bor, og hvorvidt man har barn. Barnefamilier i storbyene har nok gjerne hatt koronaen på besøk på dette tidspunktet. Bor du alene på landet så skal det nok en del til å bli smittet.

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjenner ingen som har hatt Corona (og har da ikke hatt det selv heller). 

• Liker 6
Gjest Warrior
Skrevet

Jeg har ikke hatt det enda heldigvis, men går rundt å venter på det hele tiden😒 Kjenner etter hver morgen «er jeg frisk i dag? Har jeg noen symptomer?» 

Var i karantene rett etter nyttår, men ble ikke syk. Kjenner noen som har hatt det men kjenner flest som ikke har hatt det. Kun vanlig forkjølelse i høst. Mens jeg har ikke vært syk på 2-3 år. Enda jeg var med forkjøla folk i høst og vært nærkontakt av noen med korona. Så regner med jeg blir skikkelig syk når jeg får det. Til nå har jeg i alle fall ikke hatt det enda jeg er med folk hver dag.

Skrevet

Vi er familie på fire med to barn i bhg og småskolen. Vi voksne har aldri vært nærkontakt men ungene har vært det minst 10-15 ganger hver føles det som. Fortsatt har ingen av oss hatt corona, men går bare å venter nå…

Gjest Evelynita
Skrevet

Jeg har ikke hatt. Ingen familiemedlemmer har heller, men nesten alle venner/nære bekjente har hatt. 

Skrevet

Har ikke hatt corona som jeg vet om ennå. Bor sammen med sønnen min (voksen) og vi ble begge to testet i slutten av desember, da han ble veldig syk med høy feber. Men de testene var negative på oss begge.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått det først nå, og jeg er i et utsatt yrke der jeg treffer mange klienter. Barna går også på to ulike skoler. Første gangen for alle sammen. 

Skrevet

Har ikke hatt det, har ikke hatt behov for å teste meg heller på disse årene. Ikke hatt symptomer eller vært syk. 

Har jobbet som normalt og tatt kollektiv i storbyen. 

Kjenner mange som har hatt corona, både venner og familie. 

• Liker 2
Skrevet

Har ikke hatt det og har vært nærkontakt flere ganger. Senest nå i januar når datteren min testet positivt for Omikron. Jeg og mannen testet begge negativt flere ganger. Vi hadde tatt booster-dosen 2 uker tidligere, så mulig det var grunnen 😊

Skrevet

Jeg har ikke hatt det, men var nærkontakt med kjæresten min kvelden før han fikk positiv test. Var i karantene i 10 dager men ble ikke smittet. Men kjenner fler og fler som blir smittet nå, så føler det bare er ett tidsspørsmål før jeg også får det

Skrevet

Jeg og mannen har heller ikke hatt det.

Skrevet

Har ikke hatt det, men sitter her hjemme med barn som har det nå så da får vell jeg det og snart

Skrevet

Verken jeg eller noen i min familie har hatt det og kun en i min vennekrets som har hatt det. 

Gjest Marbelle
Skrevet (endret)
velociraptor skrev (52 minutter siden):

Jeg kjenner knapt noen som ikke har hatt corona nå. Er det mange av dere som ikke har vært smittet enda? 

Og dere som ikke har hatt det, er det fordi dere ikke har vært nærkontakt, eller har dere vært nærkontakt en eller flere ganger men likevel ikke blitt smittet?

Jobber rundt masse folk og møter går forbi flere 100 mennesker per vakt. Bor og jobber i oslo. Brukt kollektiv gjenom hele panedemin. Har enda ikke fått corona og har jobbet gjenom hele panedemin.

ingen i min famile har fått corona, ikke heller kjerestens familen som er svær.

har hatt noen fra jobb som har hatt corona og min beste veninnes famile. 

Endret av Marbelle
  • Opprett ny...