AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Hos meg klarer jeg bare å holde orkide og svigermorstunge pene, de andre jeg har hatt bare mister mer og mer blader og blir ingenting igjen av. Hva med deg? Anonymkode: e12cc...062
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Har en Areka-palme som er riktig så stor og flott! Har andre som trives også, men den er stoltheten min. Pynter den med lys hver jul 😅 Anonymkode: f451c...677
Ego Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Vanskelig å velge 😶 har vært heldig med at de fleste virker å trives. Har en flott calathea rubifarba, men fiolinfikenen vokser seg og stadig finere. Flere andre flotte og, så får nesten litt dårlig samvittighet av å skulle fremheve bare et par 😅 (all takk til mine tålmodige planter som holder ut og virker å forstå at jeg ennå ikke er helt dreven..)
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 Monstera (vanlige grønne) og gullranke. Det er vel to plantene som er nærmest umulig å drepe? Anonymkode: f0664...698
Teardrop Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 Har en orkide som kommer igjen og igjen. Og en fredslinje som snart vokser seg ut av stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå