AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg dømmer ingen, men hva er grunnene til at dere ghoster damer dere har datet noen ganger? Anonymkode: d21be...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Del Skrevet 24. januar 2022 Konfliktskyet er en gjenganger for mange i hvert fall. Lettere å bare forsvinne enn å si ifra Anonymkode: ac4a6...77e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thepig Skrevet 24. januar 2022 #3 Del Skrevet 24. januar 2022 Fordi de syns verdien din er lav, hvorfor bruke tid på noe man ikke vil ha? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Del Skrevet 24. januar 2022 Fordi kjemien ikke er der og samtalene går sakte? Anonymkode: be2a2...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Del Skrevet 24. januar 2022 Ghoster av tre grunner. *Finner ut at vi er ingen match men mistenker hun er av typen som er litt følsom som vil bli såret om jeg sier jeg ikke er interessert i henne. Derfor fader jeg henne langsomt ut med stillhet. *Hun er ok. Men jeg har en annen jeg dater eller fått kontakt med som jeg vil konsentrere meg 100% om. Derfor ghoster jeg henne ut i denne perioden. Vil ha henne i bakhånd i tilfelle den andre daten failer. En god nr 2 altså. *Jeg fikk knulle henne og fikk det jeg var ute etter. Er ikke interessert i noe mer så da ghoster jeg henne. Anonymkode: dcadc...826 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): *Jeg fikk knulle henne og fikk det jeg var ute etter. Er ikke interessert i noe mer så da ghoster jeg henne. Anonymkode: dcadc...826 Hvorfor ghoster menn etter at de får ett ligg. Min logikk sier at de burde ha spart henne så de kan få noe flere ganger? Er jo ikke mange som kan finne nye erobringer gang på gang med korte intervaller? Anonymkode: 192f1...fac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ghoster menn etter at de får ett ligg. Min logikk sier at de burde ha spart henne så de kan få noe flere ganger? Er jo ikke mange som kan finne nye erobringer gang på gang med korte intervaller? Anonymkode: 192f1...fac Noen jenter er det mer enn nok å knulle en gang. Spenningen er over. Next please Anonymkode: dcadc...826 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #8 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg dømmer ingen, men hva er grunnene til at dere ghoster damer dere har datet noen ganger? Anonymkode: d21be...d7c Sannsynligvis de samme grunnene til at damer ghoster menn. De vil ikke såre noen ved å la de vite at det ikke er noe der. Evt. er de late, konfliktsky, og mangler litt normal høflighet. Anonymkode: 9b3f6...c8a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #9 Del Skrevet 24. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Noen jenter er det mer enn nok å knulle en gang. Spenningen er over. Next please Anonymkode: dcadc...826 Æsj! Sorry, men det er så kjip holdning… må føles så tomt å være sånn. Så kald. Anonymkode: dff2a...de5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #10 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Æsj! Sorry, men det er så kjip holdning… må føles så tomt å være sånn. Så kald. Anonymkode: dff2a...de5 Alvorlig mangel på empati. Fører til et tomt liv på lang sikt. Anonymkode: 1c913...8fd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #11 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg ble ghostet av en mann jeg hadde vært kjæreste med i 6 mnd en gang 😅 Selv (kvinne) ghoster jeg av og til samtaler som dør ut, men aldri folk jeg har møtt eller snakket mye med. Det blir for mye å skulle forklare og «ta stilling» til at samtale nr. 50 i den swipe-runden var uengasjerende og «døde ut». Jeg har kanskje en håndfull som samtalen går bedre med og som jeg konsentrerer meg om, så kan jeg heller vurdere å komme tilbake hvis de ikke går veien med dem. Anonymkode: 96caa...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 24. januar 2022 #12 Del Skrevet 24. januar 2022 Kjenner flere som var slik som yngre. Knullet, var overfladisk og ghostet. Nå er de tragiske menn på jakt etter en fest og damer. Ingen vil ha de. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #13 Del Skrevet 24. januar 2022 Thepig skrev (3 timer siden): Fordi de syns verdien din er lav, hvorfor bruke tid på noe man ikke vil ha? Tull. Fordi de er konfliksky, ikke orker drama, eller ikke ønsker å såre. Har enkelte venninner som blir helt besatt av å få en «forklaring» og en «avslutning», og har man en gang opplevd en som dem når man har slått opp på normalt vis tror jeg man ghoster for fremtiden. Klengete needy desperate folk som sender 20 meldinger etter hverandre uten å ha fått svar, ringer mange ganger per dag, kanskje til og med møter opp utenfor jobb eller utenfor leiligheten din - det er faktisk skikkelig creepy. Hilsen kvinne som ghoster fordi jeg er feig. Tar ikke et bevisst valg om å ghoste, bare utsetter å svare, og utsetter, og så har det gått alt for lang tid, og ops. Har innimellom gjort det samme om jeg har vært i kontakt med en selger - jeg klarer ikke å bestemmer meg, utsetter å ta en avgjørelse, skal tenke litt mer først, og plutselig har det gått så lang tid at det bare blir teit å si fra at jeg ikke ville kjøpe hva det nå var. Anonymkode: cea5e...ed9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nisselue Skrevet 24. januar 2022 #14 Del Skrevet 24. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Noen jenter er det mer enn nok å knulle en gang. Spenningen er over. Next please Anonymkode: dcadc...826 Og med noen er selv det for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #15 Del Skrevet 24. januar 2022 3 minutter siden, TinaChristina said: Kjenner flere som var slik som yngre. Knullet, var overfladisk og ghostet. Nå er de tragiske menn på jakt etter en fest og damer. Ingen vil ha de. Det er ønsketenkning 😏 De kan velge og vrake. Anonymkode: 3b39b...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 24. januar 2022 #16 Del Skrevet 24. januar 2022 Du er kanskje typen med en noe overdreven selvtillit. Du bør helst ikke treffe feil dame da, som har problemer med temperament og bedriver kampsport på høyt nivå. Ikke sikkert du er i stand til engang å uttale ordet " ghoste" etter en av dine dårlige behandlinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #17 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg ghoster ikke, enkelt og greit. Får aldri "muligheten", fordi at jeg alltid blir ghostet og lurt trill rundt selv. Men jeg lever i troen om at karma er ei hore, så én eller annen gang i livet så håper jeg at det blir jevnet ut. Anonymkode: 7f08e...843 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #18 Del Skrevet 24. januar 2022 Orker ikke drama. Ser ingen grunn til å forklare meg enda en gang. Jeg har alltid gitt hint om at det ikke føles sterkt nok før jeg ghoster. Har lært meg å trekke meg ut før de får en avhengighet, og skal kreve en avslutning og forklaring. I det hele og fulle anser jeg kvinner som krever en avslutning og krever svar som hysteriske. Bruker ikke tid på slikt. Anonymkode: 2802e...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #19 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg dømmer ingen, men hva er grunnene til at dere ghoster damer dere har datet noen ganger? Anonymkode: d21be...d7c Hva er å ghoste? Anonymkode: bb792...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #20 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Orker ikke drama. Ser ingen grunn til å forklare meg enda en gang. Jeg har alltid gitt hint om at det ikke føles sterkt nok før jeg ghoster. Har lært meg å trekke meg ut før de får en avhengighet, og skal kreve en avslutning og forklaring. I det hele og fulle anser jeg mennesker som krever en avslutning og krever svar som hysteriske. Bruker ikke tid på slikt. Anonymkode: 2802e...348 Fikset den litt sånn at vi kan være enige. Anonymkode: cea5e...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå