Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Så la oss ha en spoilertråd, fortell hva som skjer i sesong 2 for oss utålmodige som ikke laster ned på PC-en!
Litt Lost Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Har ikke så lyst å spoile, selv når det er etterlyst... For det er så gøy å se når man ikke vet! Bare en uke igjen, hold ut!
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 For å ikke nevne at det er nesten umulig å forklare det som skjer. Det skjer noe veldig uventet
Fru Fomle Skrevet 20. oktober 2005 #4 Skrevet 20. oktober 2005 For å ikke nevne at det er nesten umulig å forklare det som skjer. Det skjer noe veldig uventet ← Jeg gleeeeder meg til neste onsdag!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg gleeeeder meg til neste onsdag!!!! ← Mm...selv om jeg ser for meg at Lost kan vare eviiiiiiig. Blir overrasket om det blir noen gjenforening mellom visse grupperinger denne sesongen.
Sniglå Skrevet 20. oktober 2005 #6 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg vet hva som skjeeeer! Laster ned episode 5 as we speak
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2005 #7 Skrevet 21. oktober 2005 Jeg vet hva som skjeeeer! Laster ned episode 5 as we speak ← Den siste epsioden var spennende!! Så den igår kveld. Men, kommer det ikke ny før om tre uker...? Var jo reklame på slutten av episoden med klipp fra neste som skulle komme "3 weeks from now"...
Cuba Skrevet 21. oktober 2005 #8 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Den siste epsioden var spennende!! Så den igår kveld. Men, kommer det ikke ny før om tre uker...? Var jo reklame på slutten av episoden med klipp fra neste som skulle komme "3 weeks from now"... ← Så det ikke jeg, men om de sa det på amerikans gjaldt nok bare det i USA Den begynner her neste onsdag! 100% Endret 21. oktober 2005 av Cuba
Gjest Spacegirl Skrevet 21. oktober 2005 #9 Skrevet 21. oktober 2005 Men, kommer det ikke ny før om tre uker...? Var jo reklame på slutten av episoden med klipp fra neste som skulle komme "3 weeks from now"... ← Det lurte jeg også på, men ifølge nettsida deres kommer neste episode onsdag den 26. oktober
Sniglå Skrevet 21. oktober 2005 #10 Skrevet 21. oktober 2005 Tror de bare bygger opp litt store forventninger til den som kommer om tre uker, for hvis jeg forstod det riktig så er det en av karakterene som kommer til å dø da? Gjorde de ikke det samme forrige sesong? De sa at en kom til å dø, og selv skuespillerne visste ikke hvem?
moka Skrevet 21. oktober 2005 #11 Skrevet 21. oktober 2005 vitsen med å skrive spoiler i overskrifta når ingenting avsløres. skikkelig dårlig. :icon_mad:
Gjest gjesta Skrevet 21. oktober 2005 #12 Skrevet 21. oktober 2005 Tror de bare bygger opp litt store forventninger til den som kommer om tre uker, for hvis jeg forstod det riktig så er det en av karakterene som kommer til å dø da? Gjorde de ikke det samme forrige sesong? De sa at en kom til å dø, og selv skuespillerne visste ikke hvem? ← Å puh!! Jo, forrige sesong skulle Jack egentlig drepes, men så ble han for interessant, så da kverka de Boone istedet. Vet ikke riktig hvem de kommer til å drepe denne gangen.. Men jeg håper noen glemmer å trykke på knappen, for jeg lurer veldig på hva som skjer da!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2005 #13 Skrevet 22. oktober 2005 Meningen med spoilertråd er at det skal spoiles, da. Jeg, og sikkert mange andre vil vite!
moka Skrevet 22. oktober 2005 #14 Skrevet 22. oktober 2005 ja som jeg allerede har sagt, men hjelper visst ikke.
*Heidi* Skrevet 25. oktober 2005 #15 Skrevet 25. oktober 2005 noen som vet hvor jeg kan lese et resyme fra forrige sesong? Fikk nemlig ikke sett på en eneste gang, syns det er litt kjip for det virker såååå spennede:)
Gjest Gitte Skrevet 25. oktober 2005 #16 Skrevet 25. oktober 2005 Det har jo ikke skjedd så mye hittil... De gikk ned i luka hvor det bor en mann som må trykke på en knapp hvert 108-ende minutt, og ingen vet hva som skjer hvis de ikke gjør det.. så nå har Lost-folka tatt over jobben fordi han som bodde i stakk av.. De har funnet mat og dusj der nede, og strøm ikke minst.. Gutta på flåten har kommet i land på øya igjen, og ble tatt til fange av no' folk som også var amerikanske, og det viser seg at de også var med på samme flyet. Her er nesten alle sammen døde.. Og Bernard, mannen til Rose som er sikker på at mannen hennes lever.. Han er der. Grove trekk det som har skjedd Har episode 5 som jeg enda ikke har rukket å sett.. Litt mer spoiler nå?
moka Skrevet 25. oktober 2005 #17 Skrevet 25. oktober 2005 Det har jo ikke skjedd så mye hittil... De gikk ned i luka hvor det bor en mann som må trykke på en knapp hvert 108-ende minutt, og ingen vet hva som skjer hvis de ikke gjør det.. så nå har Lost-folka tatt over jobben fordi han som bodde i stakk av.. De har funnet mat og dusj der nede, og strøm ikke minst.. Gutta på flåten har kommet i land på øya igjen, og ble tatt til fange av no' folk som også var amerikanske, og det viser seg at de også var med på samme flyet. Her er nesten alle sammen døde.. Og Bernard, mannen til Rose som er sikker på at mannen hennes lever.. Han er der. Grove trekk det som har skjedd Har episode 5 som jeg enda ikke har rukket å sett.. Litt mer spoiler nå? ← takk Gitte
Gjest Gitte Skrevet 25. oktober 2005 #18 Skrevet 25. oktober 2005 Vær så god Og folk kan heller ikke bli sure siden det står stort Spoiler i overskrifta, selv om det ble sagt at man ikke skulle gjøre det allikevel
Litt Lost Skrevet 25. oktober 2005 #19 Skrevet 25. oktober 2005 Har man lyst på litt info om hva som skjer er det jo bare til å se på hjemmesiden til Lost, der får man vel alt av info? Men, skal vi lage en gjetteliste på hvem som skal dø? Eller en håpeliste? Jeg håper det blir Pappan til Walt som dør, han begynner å irritere litt... Locke irriterer også.
Gjest Gitte Skrevet 25. oktober 2005 #20 Skrevet 25. oktober 2005 Mike kan godt dø. Men ikke Sawyer.. Digger han. Jack er den som irriterer vettet av meg.. Men han dør vel ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå