Hildamaria Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Hei! Ser at de selger diverse løsninger for å henge opp bilder uten spiker på Claes Ohlson, Biltema etc. Ser veldig enkelt ut, men holder det? Har noen her prøvd?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Ta command strips fra 3m. Jeg har festet møbler til veggen med de greiene der, det sitter ekstremt godt. Ble ingen merker på malingen da jeg fjernet det. Anonymkode: a825f...43c
Hildamaria Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ta command strips fra 3m. Jeg har festet møbler til veggen med de greiene der, det sitter ekstremt godt. Ble ingen merker på malingen da jeg fjernet det. Anonymkode: a825f...43c Takk for tips! Hvor får man kjøpt det?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 Ja! Command bildeopphengning fra 3m, fås kjøpt på Clas Ohlson. Kjøpte det i utgangspunktet fordi jeg leide en leilighet og ønsket da selvsagt å unngå å lage hull i veggen. Men nå skjønner jeg ikke hvorfor ikke ALLE bruker dette! Etterlater ingen spor i veggen. Henger godt. Tåler ganske tunge bilder. Hvis du har veldig tunge ting du skal henge opp, over 5 kg, f. eks. så kan du bare bruke 4 i teiper i stedet for 2. Anonymkode: d783f...cf2
Apekatten Skrevet 25. januar 2022 #5 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ta command strips fra 3m. Jeg har festet møbler til veggen med de greiene der, det sitter ekstremt godt. Ble ingen merker på malingen da jeg fjernet det. Anonymkode: a825f...43c Siterer denne! Jeg elsker de stripsene.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2022 #6 Skrevet 25. januar 2022 Apekatten skrev (13 timer siden): Siterer denne! Jeg elsker de stripsene. Hvordan er det de er festet på veggen? Med hva liksom? De lager ikke hull og setter ikke igjen teiprester eller river av tapet? Anonymkode: 5ff4a...b2e
Apekatten Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan er det de er festet på veggen? Med hva liksom? De lager ikke hull og setter ikke igjen teiprester eller river av tapet? Anonymkode: 5ff4a...b2e Jeg har ikke fjernet de fra veggen enda, så vet ikke hvordan det blir, men det jeg har hengt opp henger veldig godt. Det er teip på de. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå