Neverland Skrevet 24. januar 2022 #1 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg er i karantene med smittede, men har testet negativt. Også i dag. Likevel våknet jeg med lett hodevondt, ikke matlyst og uggen form i dag. De andre i husstanden hadde svært begrensede symptomer. Er det noen som har opplevd symptomer dagen/ dager før dere testet positivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 24. januar 2022 #2 Del Skrevet 24. januar 2022 Har hørt lignende historier ja, hvor det har gått en stund før positiv test, selv med symptomer. Tar du testen i halsen også? Kan være verdt et forsøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 24. januar 2022 #3 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg og det ene barnet fikk symptomer etter positiv test, mens samboer og 2 av barna fikk milde symptomer en dag eller to før positiv test. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neverland Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 24. januar 2022 Takk for svar 😊 Får bare vente å se an. Da er det ikke umulig at mine symptomer nå kan skyldes en korona- start tydeligvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg