AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Men klager de samme folkene når et yrke er kvinnedominert? Ja jeg vet jeg er en ondskapsfull mannssjåvinist som spør om dette. Anonymkode: 27888...082 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Jeg er dame og trives best i manneomgivelser. Blir bedre stemning og en har ikke kvinnfolkmentalitet. Anonymkode: 14af6...a28 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Når et yrke er mannsdominert er det fordi menn er slemme kvinner er ofre. Når et yrke er kvinnedominert er også menn slemme og kvinner ofre. Forstå det den som kan Anonymkode: 9f794...74c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 Hvem er det som klager?? Folk, det høres ut som både kvinner og menn… 🤷🏼♀️ Anonymkode: 7fc72...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 Hæ? Det er ikke mitt inntrykk. Ofte sies det at det er mye sladder og klikkdannelse på en kvinnedominert arbeidsplass. Selv jobber jeg på en mannsdominert arbeidsplass og her sier de at det ble bedre miljø da de begynte å få inn noen kvinner her og der. Ja til god blanding😊 Anonymkode: 49d7b...273 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 Foretrekker mannsdominert arbeidsplass helst men min to damer på jobb. Da er det god stemning og man i hovedsak kan fokusere mest på jobben og ikke all den baksnankingingen og ytfrysninfer og ikke minst hindringer for å gjøre arbeidet. Bortsett fra at en kvinnehatende mann kan ødelegge mye av arb gleden også da. De er værre enn en gjeng med damer. Har vært borti noen mannlige kolleger, som er slu og truer med juling, ja versågod sett i gang, men da får du jammen bli ferdig med problemet ditt etterpå også, sier jeg da. Så går det seg stort sett til etterhvert. Det gjør det forøvrig aldri når først damer setter igang. Og mener arb ledere bør litt tidligere inn på banen, når damene ikke funker sammen. Før de knekker arb miljøet. Anonymkode: 7ea8d...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå