AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Jeg tror jeg fikk et kompliment her om dagen, da samboeren min sa han var så heldig siden vi hadde sex ofte. Har lurt på det. Jeg har jo sett sånne statistikken om hva som er vanlig, gjennomsnittlig og sånn, men egentlig ikke tatt det på alvor. Hjemme har vi bare hatt sex når det er naturlig og når vi har lyst, men vi ligger jo nesten alltid med hverandre om kvelden når vi legger oss, ofte morgensex også, og i helgene kanskje på ettermiddagen. Jeg trodde det var sånn par hadde det, men vi er jo ganske nye som par da. Har bare bodd sammen fire-fem år og er ikke 30 engang. Anonymkode: bc7bd...5b8 1
Bos43 Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Som nyforelsket så er det vanlig å ha sex så ofte som anledningen byr seg. Gjerne flere ganger om dagen. Etter et par år så dabber det vanligvis av til et par ganger i uka. Men dette er veldig individuelt. Menn er gjerne kåtere enn kvinnen og er klar til å knulle når som helst, mens kvinnen er mer stemningssøkende. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 I lange forhold mer enn 2x per uke "ofte". Altså mer enn snittet. I starten av forholdet knuller man dag og natt. Anonymkode: de5c4...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå