AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Trenger man jakke til vårbaby? Synes de fra Mini a Ture er så søte, men det er kanskje bare surr med hette og alt? Anonymkode: 28a5e...5c4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Nei, det kommer du ikke til å få brukt for. Kjøp heller i str. 1 år, så har du det til neste vår Jeg fikk høstbaby, men her brukte vi egentlig ikke jakke før høsten hun var 1 år (og veldig lite da også) Hvis jeg trengte noe varmere på baby så brukte jeg ulldress (mye enklere med bare et plagg) eller en tynn ulljakke for å gjøre det lunere oppi vognen. Anonymkode: e9af9...77f 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Vi brukte sånn jakke masse til vår mai-baby fra hun startet å sitte i vogna Tok bare av hetten. Ullflece tok vi ibruk tidligere. Anonymkode: 4886b...d3c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Vi brukte sånn jakke masse til vår mai-baby fra hun startet å sitte i vogna Tok bare av hetten. Ullflece tok vi ibruk tidligere. Anonymkode: 4886b...d3c Men hun satt vel ikke i vognen da hun var nyfødt? Anonymkode: e9af9...77f 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det kommer du ikke til å få brukt for. Kjøp heller i str. 1 år, så har du det til neste vår Jeg fikk høstbaby, men her brukte vi egentlig ikke jakke før høsten hun var 1 år (og veldig lite da også) Hvis jeg trengte noe varmere på baby så brukte jeg ulldress (mye enklere med bare et plagg) eller en tynn ulljakke for å gjøre det lunere oppi vognen. Anonymkode: e9af9...77f Vi hadde altså helt motsatt erfaring. Mange heldresser som nesten ikke ble brukt, fordi vi foretrakk jakke. Vår/sommer ble det altfor varmt med dress i vogna, så da ble det tynn jakke (ullfleece) hvis det var kjølig. Hun sov nesten alltid med hendene over hodet. Til høsten hatet hun å ligge i vogna og ville bare sitte, og vi gikk over til sittedel. Så da brukte vi jakke på overkroppen og pose+pledd på beina. Mye enklere å regulere temperatur når vi gikk inn/ut, for da slapp vi å ta av en hel dress, og vi trengte uansett noe som tok av for litt trekk. Ulldresser tror jeg altså er det vi har brukt minst på vår vårbaby. Anonymkode: 4886b...d3c
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 Brukte ikke jakke før hun satt i vogn, og da var det vår så vi brukte ikke store pengene på det da. Til høsten begynte hun å krabbe mer utenfor vogn, så da kjøpte vi en god Parkdress. Kjøpe skikkelig jakke til vinteren, men brukte fortsatt hjemmestrikka ullklær mer i vogn selv om hun satt oppreist, vognposen varmer godt og vi gikk ikke i snøkov eller regn uten skikkelig regntrekk etc uansett. Ble gøyere med de fine jakkene når hun lærte å gå selv også og de faktisk ble brukt og sett, og ikke bare var stortsett trødd ned i vogna. Anonymkode: a5585...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 Ville unngått jakke med hette for alt i verden, for det blir så klumpete når de ligger, men vi brukte mye tynn ulljakke eller bomullsjakke på vår maibaby når han lå i vogna. Han vifta mye med armene så der dekka ikke posen på samme måte som på bena. Anonymkode: 7a9ca...6b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå