AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 Jeg vet ikke når han tok den vekk, men jeg oppdaget at blokken på meg var vekk for en uke siden. Han har ikke skrevet noe til meg, og jeg skriver ikke til han, men hva kan grunnen til det være? Han hadde meg blokkert i over 2 år. Vil han følge med på meg i skjul? Og nei, jeg kommer ikke til å skrive til han. Anonymkode: aeaf2...bbe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #2 Skrevet 24. januar 2022 Blokken har altså vært vekk i en uke (som jeg er klar over) og han har ikke kontaktet meg, så hva er vitsen med å ta den vekk? Og grunnen til han blokket meg vet jeg ikke heller. Plutselig en dag var jeg blokket over alt. Hva tenker dere kan være forklaringen på dette?Ts Anonymkode: aeaf2...bbe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Blokken har altså vært vekk i en uke (som jeg er klar over) og han har ikke kontaktet meg, så hva er vitsen med å ta den vekk? Og grunnen til han blokket meg vet jeg ikke heller. Plutselig en dag var jeg blokket over alt. Hva tenker dere kan være forklaringen på dette?Ts Anonymkode: aeaf2...bbe Hvordan ser du for deg at vi skal vite noe om det? Og hvorfor i alle dager sjekker du om en som blokkerte deg for to år siden, fremdeles har deg på blokklisten? Det kan være tusenvis av grunner. Kanskje listen hans gikk full. Kanskje han skulle fjerne noen andre, og like greit fjernet hele. Kanskje nevøen var inne på telefonen hans og fikk listen slettet. Kanskje han tenkte på deg, og ville åpne for at du kan kontakte ham. Eller kanskje ikke. Anonymkode: eeaf5...2e4 9 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 Det er jo umulig å si, men kan være han tilfeldigvis sjekket listen med blokkerte personer og avblokkerte hele listen..? Anonymkode: 4a653...164
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 Jeg vet at dere ikke kan vite dette. Jeg lurer på hva dere tenker Han vet ikke at jeg har lagt merke til dette, jeg har mest lyst til å blokkere han. virker det rart ? Ts Anonymkode: aeaf2...bbe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er jo umulig å si, men kan være han tilfeldigvis sjekket listen med blokkerte personer og avblokkerte hele listen..? Anonymkode: 4a653...164 Det kan også hende ja. Anonymkode: aeaf2...bbe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 Han var vel innom lista med blokkerte brukere og tenkte at det ikke var behov for å blokkere deg lenger da. Man blokkerer jo av en grunn. Anonymkode: ac29f...66f 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 Jeg blokkerte eksen etter et vanskelig brudd. Ville unngå ham i så stor grad som mulig og ikke se ham i sosiale medier. Var faktisk et råd fra psykologen min. 5 år senere så jeg ikke poenget lengre. Og jeg følte heller ikke behov for å stalke ham da jeg opphevet blokkeringen. Var bare veldig befriende å ikke bry seg lengre. Det er sjeldent noe negativt bak en avblokking. Tvert i mot. Det kan handle om en form for forsoning. Hvis det derimot plager deg at han har gjort det og du får ubehagelige tanker om at han ønsker å følge med på deg, så er det jo ingen som hindrer deg i å blokkere ham tilbake. Litt barnslig kanskje. Men har du vonde følelser for ham, så hadde jeg galt gjort det. Anonymkode: a9d34...373 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 Hvordan ser man om man er blokkert? Anonymkode: 879c8...da3
exictence Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan ser man om man er blokkert? Anonymkode: 879c8...da3 Det tenker jeg og?
TheHairyToothfairy Skrevet 26. januar 2022 #12 Skrevet 26. januar 2022 hvordan ser du at du er blokkert.....? for den saks skyld, så har facebook oppført seg rart mange ganger og blokkeringer på msg har vært borte uten at jeg har vært og fiklet. 1
micromaya Skrevet 26. januar 2022 #13 Skrevet 26. januar 2022 (endret) 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er sjeldent noe negativt bak en avblokking. Tvert i mot. Det kan handle om en form for forsoning. Anonymkode: a9d34...373 Sier meg enig i denne. Jeg tok bort blokkeringen av eksen etter at jeg var 100% ferdig med ham, og det ikke lenger gjorde meg noe å se innlegg fra ham osv. (Vi har nesten 200 felles "venner" på FB, så det hender jo det dukker opp noe). Forsoning er riktig ord i mitt tilfelle og. 🙂 Endret 26. januar 2022 av micromaya 1
KristinF Skrevet 26. januar 2022 #14 Skrevet 26. januar 2022 Hvor gammel er du, ts? Jeg mener… litt kleint å bry seg om dette eller? 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #15 Skrevet 26. januar 2022 Mann her Har noen gang blokkert kvinne på følgende grunnlag: 1. Ekstremt masete tilstedeværelse på SoMe. Spesielt om de også spammer deg over chat, med ting som MLM-salg, tigging, osv. 2. De som har oppført seg som en dritt. Det kan være venner, gamle flammer, dates, som på et tidspunkt bare har brukt meg. Det er mennesker som bar vil ha noe av deg, men nekter å gi noe tilbake. Eller bare dem som har blitt ufyselige å være rundt. 3. De jeg har blitt helt betatt av, men ikke har ført til noe. Bedre at jeg blokker dem, enn å snike på kontoene deres... Har selvfølgelig hendt at jeg ved senere anledning har fjernet blokk, på eget initiativ. Anonymkode: 063ce...871 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #16 Skrevet 26. januar 2022 Føler behov for litt mer bakgrunnshistorie, men du skriver som om vi alle allerede vet saken... Hvem blokkerte deg? Hvor blokkerte han deg? Hvorfor blokkerte han deg? Er dette en venn/eks/kjendis? Har dere truffet hverandre siden? Litt mer info kan nok vær lurt for å få noen som helst svar. Anonymkode: 35c0a...647 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #17 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 6.32): Blokken har altså vært vekk i en uke (som jeg er klar over) og han har ikke kontaktet meg, så hva er vitsen med å ta den vekk? Og grunnen til han blokket meg vet jeg ikke heller. Plutselig en dag var jeg blokket over alt. Hva tenker dere kan være forklaringen på dette?Ts Anonymkode: aeaf2...bbe Lurer mer på hvorfor du stadig sjekker om du fortsatt er blokka. MOVE ON PSYKO. Anonymkode: 4b2fe...072 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #18 Skrevet 26. januar 2022 Sitter du etter 2 år og følger med om du er «unblokket»? Anonymkode: cba51...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #19 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 6.30): Jeg vet ikke når han tok den vekk, men jeg oppdaget at blokken på meg var vekk for en uke siden. Han har ikke skrevet noe til meg, og jeg skriver ikke til han, men hva kan grunnen til det være? Han hadde meg blokkert i over 2 år. Vil han følge med på meg i skjul? Og nei, jeg kommer ikke til å skrive til han. Anonymkode: aeaf2...bbe Han er bare ferdig med alt nå Anonymkode: daf2a...c03
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #20 Skrevet 26. januar 2022 Eller så følger han litt med. Vet om ei som blokkerte meg, tok vekk blokkeringer en periode og er blokkert igjen nå. Noen er vel nysgjerrige og. Anonymkode: daf2a...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå