Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hvilket program bruker du på oppvaskmaskinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Høysesongen skrev (4 minutter siden):

For å kunne være en god kone over tid så trenger man en god mann. Når jeg har spist middag så blir jeg litt tung i magen og må sette meg i sofaen en halvtime med en kopp kaffe. Når 💝mannen💝 min er ferdig med å rydde kjøkkenet så er jeg som regel ikke tung i magen lenger. 💝Mannen💝 min er forståelsesfull over at jeg blir tung i magen.❤️

😂😂😂😂

Anonymkode: efb83...b91

Skrevet

Har en eldgammel Siemens (15 år). Har alltid brukt kun kortprogrammet på 29 min. Aldri opplevd at det ikke blir rent.

Anonymkode: 22070...f68

Skrevet

Hun jeg har kjører jeg normalprogram på, men hender at jeg trykker litt feil og det kommer et tileggsprogram "complainalot" jeg ikke greier å slå av. Men som regel går det bra.

Anonymkode: 67464...776

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hun jeg har kjører jeg normalprogram på, men hender at jeg trykker litt feil og det kommer et tileggsprogram "complainalot" jeg ikke greier å slå av. Men som regel går det bra.

Anonymkode: 67464...776

😂

Anonymkode: 2a4f6...099

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil tro at Ecoprogrammene på oppvaskmaskinen funker på samme måte, ja. Skal man få det like rent på lavere temp må jo programmet gå lengre, samt å tørke ved lavere energitilførsel, så tar jo tørken fort en time ekstra. Strømforbruket øker dog ikke.

Anonymkode: e8ea9...b10

Mm, tror også det. Vår nye maskin åpner seg automatisk ca en halvtime før programmet er over (på eco i alle fall), veldig praktisk.

Anonymkode: 746d0...188

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...