Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har langt seg ut med alle sine barn utenom datteren. En av svigerdøtrene skrev ett langt brev om hvor slem og ondsinnet hun var. Hvis mine barn besøker henne blir det krig hjemme hos deres far og hans nye kone. Hvis jeg besøker eks svigermor blir det også krig og ungene mine får hørt det. Eks svigermor var ikke en ok svigermor i min tid men hun har sagt unnskyld for det til meg og det er helt greit. Jeg kan dra på besøk hos henne en time av og til hadde det ikke vert for at ungene mine da får masse bråk og tyn for det hos sin far. Svigermor er gammel og kan tippe når som helst. Det irriterer meg at min eks skal sitte på toppen av ett hat-hierarki og bestemme at jeg ikke kan snakke med hans mor.

Måtte bare få det ut.

Anonymkode: b8113...8d8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besøk og hold det hemmelig?

• Liker 1
Skrevet
lillevill skrev (17 timer siden):

Besøk og hold det hemmelig?

Jeg har vurdert det men så ønsker hun så gjerne kontakt med barna også. Håper datteren snart kommer (hun bor langt unna) så jeg kan få snakket skikkelig med henne og moren sammen. 

Anonymkode: b8113...8d8

Skrevet

Jeg syns faktisk du er respektløs ovenfor din eks når du besøker hans mor. Han kan ha veldig gode grunner til å holde barna unna henne. 
Om du absolutt vil besøke henne, så gjør det alene. Nå setter du barna i en vanskelig skvis, og bidrar til konflikt. 

Anonymkode: e5949...57d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...