AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #21 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøv å slipp en braker av en promp mens du får orgasme når mannen slikker deg, du. Dødelig flaut. Anonymkode: 40be0...248 Er ikke det det som kalles for en multi-orgasme? Anonymkode: 6d4cd...b6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #22 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Prøv å slipp en braker av en promp mens du får orgasme når mannen slikker deg, du. Dødelig flaut. Anonymkode: 40be0...248 Det skjedde meg også. 🙈 Anonymkode: f6239...758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #23 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er ikke det det som kalles for en multi-orgasme? Anonymkode: 6d4cd...b6c Ha-ha. Tør aldri å la en mann slikke meg igjen. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det skjedde meg også. 🙈 Anonymkode: f6239...758 Føler med deg... Hvordan reagerte han? Anonymkode: 40be0...248 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #24 Del Skrevet 24. januar 2022 Vi kan jo ikke noe for hvordan vi er skapt. Vi vet jo at alle driter, promper og fiser. Så hvorfor er det egentlig flaut? Folk fiser masse mens de sover. Når mennesker akkurat har dødd siver det ut tarmgass. Det er sånn vi er. Ingenting å være flau over. Alle forsøker jo å unngå å prompe og fise blant folk, og gjør noen det burde man vel forstå at det ikke var meningen og ha litt empati. Anonymkode: d1d4a...651 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 24. januar 2022 #25 Del Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): ikke prump. men en gang var jeg veldig dårlig i magen på jobb så gikk på do og stinket opp hele doen med den verste lukta noen sinne. Når jeg kom ut så møtte jeg på en kollega som gikk inn, og kom like fort ut igjen med en grimase på ansiktet. Var ganske flaut haha. Anonymkode: 15148...eff Ikke heeelt det samme men jeg klarte faktisk ved et uheldig ordvalg å PÅTA meg skylden for drittlukt på doen på jobb. Jeg skulle inn, det stinka forferdelig så jeg bare rygget ut igjen. Ventet i ti minutter og skulle prøve meg på nytt. Da møter jeg en kollega som er på vei ut fra doen. Han sier "det er helt jævlig der inne nå", hvorpå jeg svarer "Ja, jeg vet! Jeg var der i stad!" 🤦♀️ Fuck, det plager meg den dag i dag. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 24. januar 2022 #26 Del Skrevet 24. januar 2022 ElectricScum skrev (3 minutter siden): Ikke heeelt det samme men jeg klarte faktisk ved et uheldig ordvalg å PÅTA meg skylden for drittlukt på doen på jobb. Jeg skulle inn, det stinka forferdelig så jeg bare rygget ut igjen. Ventet i ti minutter og skulle prøve meg på nytt. Da møter jeg en kollega som er på vei ut fra doen. Han sier "det er helt jævlig der inne nå", hvorpå jeg svarer "Ja, jeg vet! Jeg var der i stad!" 🤦♀️ Fuck, det plager meg den dag i dag. Haha, er akkurat sånne ting som skjer meg 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #27 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg pleier å ha lydløse promper men det hender de luker 😬 så ja det har vært pinlig ved et par anledninger! Men jeg går inn for å drite oftere så det ikke skjer så mye lenger 😅😇 Anonymkode: 76104...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #28 Del Skrevet 31. januar 2023 Tvillingsjel skrev (På 24.1.2022 den 1.38): . Lurer på hva du egentlig har skrevet i denne tråden.... Anonymkode: 0d801...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #29 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 1.43): Jeg måtte på do og tisse egentlig under et familieselskap med mye litt ukjente. Doen er 3 meter unna bordet der man sitter. Det kom en promp imens jeg tisset helt uventet. Jeg knep igjen, så den varte vel bare et halvt sekund, også når jeg skulle tisse vidre så holdt jeg papir forran rumpehullet så ikke det skulle skje igjen. Men det kom igjennom og en ny halvt sekund promp kom. Jeg tenkte faen, håper ikke de hørte det... også gikk jeg ut, de pratet som normalt, men det sier jo ingenting. Jeg prøvde å ikke tenke mer på det også etterpå var det en annen som skulle tisse og da hørte jeg at han tisset... da må de ihvertfall ha hørt den prompen... jeg får høyt blodtrykk av å tenke på det. Er så pinlig. Har du opplevd noe sånt? Anonymkode: 32089...fc8 Jeg har ikke kontroll. Og propper stadig vekk. Heldigvis lukter det skjeldent, da jeg propper mye. Noen ganger litt flau, men går fort over. Jeg bryr meg lite om andre propper, alle gjør jo det. Av og til morsomme lyder. To flaue 1, var på jobb, (byggevare) 3 håndtverkere sto i luka på utebutikken og ventet, mens jeg skulle dit og hente en utskrift. Akkurat da jeg satte foten på gulvet bak skranken, kom en kjempeproblem, de 3 karene så helt sjokkert ut, og sprekkferdige. Da de ikke helt turte å le. Såjeg bare sa, oisann, ikke lett å holde på det man ikke har i hendene. Og alle 3 knakk fullstendig sammen i latter. Tårene trillet på dem. Etterhvert kom de innom meg i inne butikken og beklaget da, siden de ikke hadde klart å ikke le. Men jeg lo jo med dem da, så sa jeg hadde fulstendig forståelse for ar den kstteren var vrien å holde igjen. Fortsatt flaut, men jeg tenker vi fikk en skikkelig god latter alle sammen. 2. Jeg hadde med sønnen på øvelse kjøring. Han parkerte bilen siden av en gangsti, som gikk langsmed bilen. Jeg ser jo ikke at det kommer noen gående, idet jeg skulle ut døra, og går ut med ryggen til gangstier. Idet jeg setter fot nr 2 i bakken, kom det en uventet stor brukar, snur meg rundt, og inser at det er en mann 10cm fra prompen min. Han så litt sjokkert ut😆 Anonymkode: 59f68...43f 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #30 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Lurer på hva du egentlig har skrevet i denne tråden.... Anonymkode: 0d801...01b Jeg så det før det ble slettet. Hun hadde kebabmage en fuktig lørdagskveld, og slapp en saftig braker midt i byen. Det singlet i glass idet butikkvinduene eksploderte, og hun etterlot seg et gapende hull i bakken der hun hadde sluppet brakfisen. Anonymkode: 79bd3...a0d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #31 Del Skrevet 31. januar 2023 Jeg prompet på jobb en gang. Skulle gå til pause og ante fred og ingen fare, så spratt to mannlige kolleger frem og ropte Bø og skremte vettet av meg. Jeg skvatt så fælt at jeg prompa skikkelig høyt. Anonymkode: 90c26...daa 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #32 Del Skrevet 31. januar 2023 ElectricScum skrev (På 25.1.2022 den 0.35): Ikke heeelt det samme men jeg klarte faktisk ved et uheldig ordvalg å PÅTA meg skylden for drittlukt på doen på jobb. Jeg skulle inn, det stinka forferdelig så jeg bare rygget ut igjen. Ventet i ti minutter og skulle prøve meg på nytt. Da møter jeg en kollega som er på vei ut fra doen. Han sier "det er helt jævlig der inne nå", hvorpå jeg svarer "Ja, jeg vet! Jeg var der i stad!" 🤦♀️ Fuck, det plager meg den dag i dag. 😂😂😂👍🏼 Anonymkode: 5a9b6...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #33 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg så det før det ble slettet. Hun hadde kebabmage en fuktig lørdagskveld, og slapp en saftig braker midt i byen. Det singlet i glass idet butikkvinduene eksploderte, og hun etterlot seg et gapende hull i bakken der hun hadde sluppet brakfisen. Anonymkode: 79bd3...a0d Hahahaha!! 😂😂 Anonymkode: fab61...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #34 Del Skrevet 1. februar 2023 life in the fifties..... Never trust a fart. It may be shit. Anonymkode: 18dd0...092 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #35 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg så det før det ble slettet. Hun hadde kebabmage en fuktig lørdagskveld, og slapp en saftig braker midt i byen. Det singlet i glass idet butikkvinduene eksploderte, og hun etterlot seg et gapende hull i bakken der hun hadde sluppet brakfisen. Anonymkode: 79bd3...a0d Lols. Takk for latteren. Har ikke ledd så godt på mange år. ❤️ Anonymkode: aea0e...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #36 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg er lærer. En dag var halve skolen samlet i gymsalen. Jeg er gravid, og kroppen er jo da blitt en del tyngre og vanskelig å håndtere. Jeg satt på gulvet. Kjente at jeg begynte å få tresmak i ræva, så bestemte meg for å reise meg opp og stå ved veggen i stedet. Litt vanskelig å komme meg opp, så måtte anstrenge meg. Det kom derfor en promp 🤣. Og det var ganske stille i salen. En liten pause mellom innslagene. Ingen sa noe. Og ingen elever kommenterte det etterpå. Forhåpentligvis skjønte de ikke hva det var eller hvem det kom fra. Anonymkode: a31f2...050 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #37 Del Skrevet 2. februar 2023 Min flaueste prompetabbe ble begått da jeg var 14 år og hadde sommerjobb i en butikk. Jeg hadde allerede gjort feil da en kunde skulle betale med kort, og måtte ha hjelp fra butikksjefen. Da hun kom for å rette opp feilen, prompet jeg høyt. Får fortsatt litt vondt av å tenke på det nå 24 år senere.. 😌 Anonymkode: f8d20...a77 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #38 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg feis i klassen da jeg gikk i 4 klasse, ble hivd på gangen av læreren... Anonymkode: 0d801...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #39 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg prompa PÅ en mens vi hadde sex 🙂 Anonymkode: 6b39f...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 8. april 2023 #40 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg kom til å slippe en mens jeg hadde sex med samboeren 😳 Han sa etterpå at han ikke hadde lagt merke til det. En gang jeg var innlagt på sykehus, trodde jeg at jeg bare måtte fise. Jeg dreit meg ut i sykehussenga! I et rom med to andre kvinner. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå