Maxine Grey Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Liker du klassikerne? Har du en favoritt?
Bonnie Skrevet 20. oktober 2005 #2 Skrevet 20. oktober 2005 Jeg liker "Tatt av vinden", dessuten elsker jeg mafiafilmer, så Gudfaren-filmene scorer høyt hos meg.
Gjest Sesselja Skrevet 20. oktober 2005 #3 Skrevet 20. oktober 2005 Liker du klassikerne? Har du en favoritt? ← Film? Bøker? Musikk? Tegneserier?
Maxine Grey Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2005 Whatever.... Musikk, film... pick your choice... øverste hylle
Champagnepiken Skrevet 20. oktober 2005 #5 Skrevet 20. oktober 2005 Så til de grader! Film: Lawrence of Arabia, Casablanca Musikk: Beethovens 6. symfoni, Mendelsohns reformasjonssymfoni, Gershwins Rhapsody in blue - og Frank Sinatra. Bøker: Krig og fred, Moby Dick, alt av Jules Verne og Jane Austen
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #6 Skrevet 20. oktober 2005 Musikk: Beethoven kommer alltid til å være en av mine store favoritter. Film: Tatt av Vinden, Tornefuglene, Casablanca Bøker: Brönte søstrene, Jane Austen mm
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #7 Skrevet 20. oktober 2005 Kjempeviseslåtten og Rondo Amaroso av Sæverud, Koret fra Carmina Burana, Adagio for Strings av Beethoven (?) og Måneskinnssonaten, Montagues & Capulets fra Romeo og Juliet avProkofiev (beklager stavefeil, talentløs på navn). Alle de gamle komediene som har blitt nyinnspilt (You've got mail, Flubber etc. Foretrekker originalene). Singin in the rain, The 7 year itch og andre komedier. Barnebok klassikerne; Den Hemmelige hagen, Den røde pimpernell, Lille Lord Fauntelroy osv.
Cronos Skrevet 21. oktober 2005 #8 Skrevet 21. oktober 2005 Når Beethoven først er nevnt. Jeg foretrekker Beethovens 7. symfoni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå