AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #1 Skrevet 24. januar 2022 I utgangspunkt i trådene om udugelige menn. Da jeg traff han som nå er min mann var han en fyr som ikke hadde noe på stell. Han eide ikke nåla i veggen. Han hadde ubetalte regninger for 150 000,- inkl bidragsgjeld. Han hadde slitte klær med hull i. Han hadde dårlige tenner. Han dagligrøykte hasj. Ingen jobb. Og en Playstation. Ja, og ingen utdanning ut over ungdomskolen. Så jeg sa det rett ut, at om han skulle ha med meg å gjøre og bo sammen med meg måtte han gjøre som jeg sa. Jeg ba han slette alle hasjkontaktene sine. Jeg tok kontroll over kontoen hans og betalte gjelda hans. Jeg sendte han til psykolog og søkte han inn på AAP. Jeg sendte han til tannlegen. Det skulle jo ha vært fullstendig unødvendig og jeg var sykt sliten og forbanna da det sto på. Men nå har jeg en rusfri mann med utdannelse, buffer, flere fond og pensjonsparing og pene tenner. Han var en ung mann ingen noen gang hadde brydd seg om, ingen hadde forlangt noe av han, og han hadde gitt opp. Så noen ganger kan slike filleristes til å bli skikkelige menn. Men da må det settes hardt mot hardt, og du må tåle å stå i det. Jeg var kanskje "mora" hans der i ett års tid, men resultatet ble bra. Jeg elsker han og reiv han ut av apatien. Hva tenker dere om det jeg gjorde? Anonymkode: 9edea...bfa 18
Silva Pluvialis Skrevet 24. januar 2022 #3 Skrevet 24. januar 2022 Hva tenker han om det, er kanskje det mest relevante? 16
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 Jeg tenker at nå fantaserer du. Anonymkode: d2c56...e4e 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 Gjenferdet skrev (13 minutter siden): Hva tenker han om det, er kanskje det mest relevante? Han sier han er stolt av seg sjøl. Og at han er tilfreds med livet slik det er nå. TS Anonymkode: 9edea...bfa 11
Chagall Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 Bra. Kjenner igjen typen for å si det slik. Noen damer liker å være på loppemarkedet og hente seg menn. Slike stakkarer som kjæresten din har ofte aldri hatt noen som bryr seg om dem i livet. Har de ok lynne, kan de ofte hjelpes. Jeg pisket en assistent på jobb omtrent fra vrakrt du beskriver til en mann med bachelor i dag. Men det tok mye energi. Tror ikke jeg gidder igjen. 11
ltfutt Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva tenker dere om det jeg gjorde? Du burde jo bli statsansatt mannehjelper 13
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #8 Skrevet 24. januar 2022 Jeg forandret en playboy, partyfyr antagelig på nippet til å bli alkoholiker og helse holdt på å bryte sammen av livet han førte , samt at han ikke hadde styring på økonomien overhodet, til en kjæreste, ektemann og far, men kan ikke egentlig ta æren for det, for det var at han forelsket seg i meg og ble egenmotivert til å snu om på hele livet sitt som medførte denne endringen. Han gjorde det for meg, men det var ikke jeg som sørget for at han forelsket seg tilstrekkelig til å ønske å snu om på livet. Det skjedde bare. Tenker at det må være litt det samme med hva "du" gjorde. At det ikke hadde vært mulig for en kvinne å bestemme seg for å endre en mann slik om ikke han selv fant motivasjon til å endre seg selv. At du gjerne har vært inspirasjonen til det, men at han må ha ønsket å endre seg slik. Uten det kunne du lagt hvilken som helst innsats i det, og feilet. Anonymkode: 94116...bd4 10
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #9 Skrevet 24. januar 2022 Chagall skrev (1 time siden): Bra. Kjenner igjen typen for å si det slik. Noen damer liker å være på loppemarkedet og hente seg menn. Slike stakkarer som kjæresten din har ofte aldri hatt noen som bryr seg om dem i livet. Har de ok lynne, kan de ofte hjelpes. Jeg pisket en assistent på jobb omtrent fra vrakrt du beskriver til en mann med bachelor i dag. Men det tok mye energi. Tror ikke jeg gidder igjen. Noen ganger finner man jo noen skikkelig skatter på loppemarkedet også😉 TS Anonymkode: 9edea...bfa 12
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #10 Skrevet 24. januar 2022 Så bra ts! Vi kvinner står i mye og klarer mye. Selv klarte vi begge å pusse hverandre opp. Jeg og mannen. Jeg kom fra helt herpa kår og han kom fra rik herpa kår. Han var tråkket på av sin familie og jeg av min. Vi stakk fra familiene og støttet hverandre i tykt og tynt og nå er pusset opp til alrighte folk med utdanning og grei økonomi. Anonymkode: 63689...4a8 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #11 Skrevet 24. januar 2022 Hadde han en Playstation??? Groteskt! Det er det eneste jeg synes er litt mistenkelig ved denne fantasien historien. Anonymkode: 411a4...876 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #12 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenker dere om det jeg gjorde? Anonymkode: 9edea...bfa At det er et tidsspørsmål før han kvitter seg med dørmatta, og finner seg en dame som står i stil til den hotte fremtoningen. Anonymkode: 670be...f2a 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #13 Skrevet 24. januar 2022 At du forandret en "slask" får så være, men jeg håper at færrest mulig kvinner følger ditt eksempel. Menn bør for det første lære å ta ansvar for seg selv. Kvinner bør ikke se på menn som et oppussingsprosjekt. Det er veldig mange uheldige signaler du sender med denne posten, ts. Dessuten er det en uting å drive å gå inn for å fikse på folk. Jeg, som kvinne, hadde ikke likt at en mann ble sammen med meg for å renovere meg. Ei heller at en annen kvinne ble venn med meg for å komme med "oppussingsforslag" jeg aldri har bedt om. Anonymkode: 822a5...25d 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #14 Skrevet 24. januar 2022 Jeg hadde vært KJEMPE stolt!! Det sier mye om deg som menneske og at du har veldig mange gode kvaliteter og stå på vilje . Selv om det er mannen som selv må igjennom tannbehandling og selv må avruses osv så er det mye på dine skuldre åsså . Selvfølgelig er det frivillig men herreguuud !!! Tenk så lite sånne som deg det finnes. syntes de som sier noe annet kanskje ikke har vært i samme situasjonen. Å for meg virker det som hvertfall ikke DU lider av prinsesse nykker og må ha mannen til å være et ferdig produkt😅 du sloss for både kjærlighet og for at en annen person skal ha en skjangse her i livet. Hadde flere vært som deg å turt å ta skjangser så hadde flere fått hjelp kanskje istedefor å få hele livet ødelagt bare fordi ingen er der for dem. å være nærmeste pårørende er Ingen enkel sak og krever mange telefoner, e-poster, legetimer , tannlege timer, psykolog timer , klokkeslett og avtaler , motivering , gode ord, disiplin ,logikk, kjærlighet, oppmuntring, ledelse og orden. du kan gå inn i det nye året med et stooort smil 😁 klem fra ei som har gjort omtrent det samme. Mann som hadde brukt sprøyter i 20 år å avhengig av ALT du kan tenke deg. Ingen tenner. Barberte seg ikke. Masse regninger i bunkevis, dårlig kontakt med familien, ingen boplass , slet psykisk osv osv . Nå er vi sammen etter 4 år og det inkludert at han fikk et langt sykdomsforløp etter 1 og et halvt år som krevde flere operasjoner. JEG er åsså stolt ! Både av han og meg. against all odds ! 😁❤️ Anonymkode: 6d711...b09 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #15 Skrevet 24. januar 2022 Hørtes ut som jeg hadde trengt en som deg. Kunne like godt hvert meg du beskrev om jeg hadde hatt noen som hadde troen på meg. Kuttet ut både siggen og jointen på egenhånd da men resten kunne hvert meg om jeg traff noen å kom seg ut av denne situasjonen. At folk kaller det fantasi skjønner jeg ikke for jeg kjenner til flere sånne historier men det er selvsagt eldre damer som fant sin make igjennom tiår å gjorde de til menn. Dagens unge kvinner er ikke like viljesterke som den tiden. Anonymkode: 7880b...f48 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #16 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hørtes ut som jeg hadde trengt en som deg. Kunne like godt hvert meg du beskrev om jeg hadde hatt noen som hadde troen på meg. Kuttet ut både siggen og jointen på egenhånd da men resten kunne hvert meg om jeg traff noen å kom seg ut av denne situasjonen. At folk kaller det fantasi skjønner jeg ikke for jeg kjenner til flere sånne historier men det er selvsagt eldre damer som fant sin make igjennom tiår å gjorde de til menn. Dagens unge kvinner er ikke like viljesterke som den tiden. Anonymkode: 7880b...f48 Dagens unge kvinner har en jobb. Anonymkode: 722f5...5e0 4
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #17 Skrevet 24. januar 2022 Stakkars mann som lar seg piske rundt som en klut. Og du som er kvinne bør finne deg en hobby. Anonymkode: db00c...98b 1
lillevill Skrevet 24. januar 2022 #18 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Stakkars mann som lar seg piske rundt som en klut. Og du som er kvinne bør finne deg en hobby. Anonymkode: db00c...98b Ja stakkars, nå har han fine tenner, nedbetalt gjeld, jobb osv. 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #19 Skrevet 24. januar 2022 Jeg er litt overrasket jeg får noen fine kommentarer her, tusen takk! Og til dere som mener jeg dikter dette opp. Neida, dette er helt sant. Det er mange mennesker der ute som sliter. Min mann var ærlig med meg om hvilke utfordringer han hadde, og da var det bare å brette opp ermene og starte å jobbe. Han har "renovert" meg også. Jeg hadde også ting å ta tak i, og han hjalp meg og støttet meg. TS Anonymkode: 9edea...bfa 9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #20 Skrevet 24. januar 2022 Han hadde..... EN PLAYSTATION?? Nei, vet du hva. Et sted går grensen for hva man kan fikse ved en mann 🤪 Anonymkode: 38433...0eb 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå