Gå til innhold

Då satt eg her og venta på tante rød.....

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)

Då satt eg her og venta på tante rød... På forhånd har eg hatt mens lignende smerter i mage/underlivet mot venstre side mot lysken på en måte.. (i ca en og en halv uke..) ømme pupper og fælt humør.. men no når eg skulle hatt mens.. så er det ikke lenger noe symptomer i d hele tatt! :overrasket:

Driver med litt hoppe av i svingen metode med tanke på å bli prøvere til våren.. (så d gjør ik så mye om d skule skje noe før liksom...) Men mannen påstår at han klarte "å søle litt" akkurat på uttrygge dagen....

Vet ik om dette kan være graviditets symptomer men.. Noen som har god peiling? Burde jeg tatt en test el vente...? Kan jo bare være at mens er litt forsinket...

Endret av ¤Escada¤
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ikke godt å si. ;)

Vent en dag eller to og ta en test.. :)

Skrevet

skulle du hatt mensen for 1,5 uke siden eller hatt tegn så lenge? Hadde jeg gått så lenge over tiden hadde jeg tatt en test. Men du kan jo vente en dag eller to men sannsynligheten er jo der....

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Sku hatt d nå.... har bare hatt symptomer for d i en og en halv uke... :sjenert: Men symptomene er liksom som blåst bor no når eg sku hatt d då.. :roll:

Skrevet

hmmm..ble nysgjerrig jeg nå...

Ta en test!!!! Lille Cons vil bli KG-tante!! :ler:

(ps. noen esso-stasjoner selger graviditetstester, og de har jo åpent nå..løp og kjøp! :ler: ) *babysyk og overivrig på andres vegne*

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

fremdeles ik her..... får vel kanskje ta meg en tur på apoteket imora..... :forvirret:

Skrevet

blir spennende med meg og deg jeg skal også på apoteket :hoppe:

lykke til

Gjest skindeep
Skrevet

ÅÅ, så spennende! Du må si ifra hvordan testen gikk da!!

Skrevet
ÅÅ, så spennende! Du må si ifra hvordan testen gikk da!!

Ja, det må du....

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Bare en strek desverre........ :sjenert: Så då er d vel bare å vente på at tante rød skulle komme til slutt då.... :roll:

Skrevet

Noen som vet ka som gjør at mens er borte uten at d er gaviditet? Har aldrig opplevd dettefør.. bør eg kontakte lege? :sjenert:

Skrevet

Hvis du feks har nettopp slutta på pillene, eller tatt av mange kilo feks..

Kan være mange ting. Trenger ikke være farlig :klem:

Skrevet
Noen som vet ka som gjør at mens er borte uten at d er gaviditet?  Har aldrig opplevd dettefør.. bør eg kontakte lege? :sjenert:

Hvis du ikke har gjort noe spesielt; f.eks ekstrem slanking, harde treninger e.l ville jeg definitivt gått til legen.

Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)

Lurer på noe her... håper d er noen som vet...

3 dager etter at en sku hatt mens må vel være nok tid å ta en gravitest? Den viser vel rett etter 3 dagers forsinkelse?? :sjenert: Tanterød bare forblir borte her.... og d er ingen grunn til at den skulle d... ingen slanking el noe som helst... :roll: Merkelig.... jeg som pleier å få d på klokkeslettet nermest på den dagen det skal... :forvirret:

Endret av ¤Escada¤
Skrevet

Det kan hende den viser feil enda, ta med en urinprøve til legekontoret på mandag om du ikke har fått den da vel!

Skrevet

Trodde det viste rett samme dag som mensen skulle komme jeg?

Skrevet

Det kan hende kroppen din ikke produserer nok av det hormonet som testen reagerer på i begynnelsen.

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Får ringe legekontoret på mandag og sjekke opp i ting og tang.... :sjenert: Takk for bra svar til alle! :klem:

Så får vi se koss d går... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...