Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er nok introvert ja, men er du innadvendt eller utadvendt?

Jeg er litt introvert, men trives å være med mennesker hver dag, så lenge jeg får egentid for meg selv på kvelden.

Anonymkode: a4d7a...b23

Trådstarter skriver at drømmejobben er en hvor hun ikke trenger å snakke med noen. 

Anonymkode: 58590...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nimbus2000 skrev (6 timer siden):

Det er ingen som har 1,2 millioner i startlønn som utvikler. 

Finnes neppe noen jobber med 1,2 millioner i startlønn. 

Anonymkode: 58590...204

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er litt introvert, men trives å være med mennesker hver dag, så lenge jeg får egentid for meg selv på kvelden.

Hvis man er veldig introvert så holder det ikke med egentid på kveld, blir utslitt av åtte timer med sosial jobb. Er utadvendt men det hjelper ikke når jeg ikke blir uthvilt til dagen etter. 

Anonymkode: 7f06d...071

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En jobb der jeg kan komme , gjøre jobben å sen dra hjem. Kan godt si hej og lit kortere samtale med folk. Men orker ikke bli kjent med masse folk eller snakke med folk. Vil helst bare vare helt alene. Masse fine jobbtips som har kommet her, men kom gjerne med fler tips :) 

Anonymkode: 0160d...68d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Musiker.

Anonymkode: e635d...e81

Musiker?! 

Anonymkode: d1ec9...711

Skrevet

Gartner/anleggsgartner. 

Anonymkode: 85b41...cc0

• Liker 1
Skrevet

Jobbe på søppelbil. De tjener godt. 

Anonymkode: 3cefe...0c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En jobb der jeg kan komme , gjøre jobben å sen dra hjem. Kan godt si hej og lit kortere samtale med folk. Men orker ikke bli kjent med masse folk eller snakke med folk. Vil helst bare vare helt alene. Masse fine jobbtips som har kommet her, men kom gjerne med fler tips :) 

Du må nok komme med dine kvalifikasjoner og interesser, hvis ikke kan vi holde på til evig tid med anbefalinger.

Har du høyere utdanning, f.eks?

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du må nok komme med dine kvalifikasjoner og interesser, hvis ikke kan vi holde på til evig tid med anbefalinger.

Har du høyere utdanning, f.eks?

Trenger egt bare tips , så mange jobber som mulligt. Spiller egt ikke så stor roll, en kan jo skolere om seg eller ta utanning.

jeg vil ikke ha en job som minner om intressene mine fordi da vil jeg gå Lei dem. Er egt vanlige intresser som å gå tur, reise , se film osv. Ikke noe spec. 

utanning kun vgs sammfunsfag og generell studie. Har generell studie kompetangse

Skrevet
On 1/24/2022 at 12:08 PM, AnonymBruker said:

Jeg er introvert, og har en jobb hvor jeg omgås masse folk. Elsker det. Egentiden tar jeg igjen hjemme. Introvertheten min er ikke noe som egentlig er relevant på jobben, men har ikke problemer med å bli respektert for det.

Kanskje sjåfør/budbil, hvor du kan sitte alene i bilen i lange perioder.

Anonymkode: 9bbea...d66

Det kommer jo litt an på om man har eller vil ha samboer, familie etc. Ikke alle som har lyst eller mulighet til å ta igjen alenetiden hjemme. Selv er jeg en introvert som har folk rundt meg på jobb og hjemme, men jeg liker folka da.

Anonymkode: 92c53...dd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 23.16):

Trenger egt bare tips , så mange jobber som mulligt. Spiller egt ikke så stor roll, en kan jo skolere om seg eller ta utanning.

jeg vil ikke ha en job som minner om intressene mine fordi da vil jeg gå Lei dem. Er egt vanlige intresser som å gå tur, reise , se film osv. Ikke noe spec. 

utanning kun vgs sammfunsfag og generell studie. Har generell studie kompetangse

Hvis du tenker IT og utvikling er veien å gå, kan det hende du må gjennom gruppearbeid. Mulig du også må snakke med folk på jobb. Påstander som "1,2m i startlønn etter et C++-kurs" velger jeg å ta med et tonn salt :P

Anonymkode: ed0e3...e1c

• Liker 1
Skrevet

Nattevakt i bolig/pu. Hvilende? Det er ikke mye action som våken heller forøvrig. Postbud? Fagbrev innen noe fisk/aqua/natur?

Anonymkode: 6ea73...660

Skrevet

Ingeniør. Må ha litt kontakt med folk og litt møter innimellom, men vi er mange som er introverte. 

Anonymkode: aad78...00f

• 11 måneder senere...
Skrevet

Når du leter etter jobber som introvert, er det viktig å finne noe som gir energi i stedet for å tappe deg.

Er du glad i å lese? Hovedansvaret til en redaktør inkluderer å gjennomgå grammatikk-, stave- og stilfeil før en tekst publiseres. Mange redaktører jobber i disse dager hjemmefra, leser og reviderer innhold som skal publiseres. Redaktører kan dekke mange mediebransjer, inkludert magasiner, bokutgivelser og til og med bedriftskommunikasjon.

Eller grafisk designer? Grafiske designere bruker digitale verktøy for å lage visuelle elementer som formidler ideer. Arbeidsoppgaver kan omfatte å lage logoer, merkevarebygging og/eller designe apper og nettsteder. Grafisk design er perfekt for introverte mennesker siden prosjekter kan gjøres hjemmefra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...