Gå til innhold

Fint med ettervekst på blondt hår eller bør det stripes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir ikke enig med meg selv. Har veldig lyst hår, ikke platina, men lyst - og nå er etterveksten ca 4 cm. Mitt naturlige hår er brunt, ganske mørkt altså. Noen venninner sier det er fint og at det blir litt sånn balayage-stil på det, men jeg er jommen ikke sikker. 

Hva mener dere her? Bør ettervekst på blondt hår stripes eller vokse ut litt?

Anonymkode: a45ed...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fint. Max et par cm ettervekst for å få dybde i håret men ellers ser det tacky ut synes jeg. Jeg er blond men med ganske mørk blond ettervekst selv og hender seg det går litt for lang tid mellom frisørbesøkene men jeg liker det ikke. Veldig blondt hår med veldig mørk ettervekst er veldig lite kledelig

Skrevet
Twister skrev (1 minutt siden):

Ikke fint. Max et par cm ettervekst for å få dybde i håret men ellers ser det tacky ut synes jeg. Jeg er blond men med ganske mørk blond ettervekst selv og hender seg det går litt for lang tid mellom frisørbesøkene men jeg liker det ikke. Veldig blondt hår med veldig mørk ettervekst er veldig lite kledelig

Følger deg egentlig på dette og har aldri hatt så mye ettervekst som jeg har nå. Men er det ikke også litt "inn" da? kanskje det hadde vært penere om fargeforskjellen ikke var så stor. Noen cm er ok, det syns jeg og, men helst ikke mer enn 1 cm mener jeg. 

Anonymkode: a45ed...fbf

Skrevet

Det var inn for et par år siden men da med balayage som er en mer flytende overgang. Det er vel en smakssak dette som alt annet men jeg tror majoriteten ikke liker det. Er det ikke store forskjellen mellom etterveksten og resten synes jeg det kan være litt fint, men det blir jo noe annet

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...