Mamy Skrevet 25. januar 2022 Forfatter #41 Del Skrevet 25. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 18.47): Det er jo veldig hyggelig å kunne se på bryllupsbildene om 15 år uten å gremme seg over å ha gått i alle de tidstypiske brudekjolefellene, som f.eks. alle de voldsomme bløtkakekreasjonene fra 80-tallet. 😄 Anonymkode: b3c3a...ba1 Akkurat deet jeg tenkte på 😆 Tusen takk for hjelp, alle sammen! Endret 25. januar 2022 av Mamy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #42 Del Skrevet 26. januar 2022 Den er kjempefin!! Klassisk og elegant. Elsker glitteret - det er subtilt, og kommer til å se fantastisk ut i alt av lys! Ikke hør på mor - min erfaring er at noen mødre ikke vil se bruden i noe annet enn prinsesskjole med blonder, selv om det ikke er datterens stil i det hele tatt. Velg den kjolen DU føler deg fin i, og det høres det ut som om du gjorde i denne!! Anonymkode: 087b8...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 27. januar 2022 #43 Del Skrevet 27. januar 2022 Synes kjolen var helt nydelig! Og, du! Selv om din mor kanskje ikke var helt storfan av kjolen når hun så bilde, kommer hun nok til å elske den når hun ser deg stråle i den i vielsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 29. januar 2022 #44 Del Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 24.1.2022 den 18.47): Det er jo veldig hyggelig å kunne se på bryllupsbildene om 15 år uten å gremme seg over å ha gått i alle de tidstypiske brudekjolefellene, som f.eks. alle de voldsomme bløtkakekreasjonene fra 80-tallet. 😄 Anonymkode: b3c3a...ba1 Som en som giftet seg for lenge siden og hadde en kjole som var typisk for den tiden, så kan jeg love deg at jeg ikke gremmes over bryllupsbildene mine. Jeg valgte den kjolen som ga meg gåsehud den gangen, og når jeg ser bildene i dag, så kjenner jeg fortsatt følelsen av å være finere enn jeg noen gang har vært, av hele dagen, av øynene til mannen min da han så meg, av det å gifte meg med han jeg elsker. Å velge kjole fordi man ikke skal gremme seg over bildene siden er et villspor. Dessuten. ALLE kjoler er tidstypiske på et eller annet vis. Enten i snitt eller materialvalg. Selv de enkleste, met klassiske kjolene da jeg giftet meg var i et stoff som ikke brukes mye nå, men som var over alt og veldig fint den gangen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #45 Del Skrevet 29. januar 2022 Jeg syns det er tacky med så dyp utringning, selv om kjolen ellers er grei nok. Anonymkode: 6d08a...b26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #46 Del Skrevet 30. januar 2022 Ikke noe jeg selv hadde valgt, men veldig fin kjole Anonymkode: 71830...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #47 Del Skrevet 1. februar 2022 Bare meg som ikke ser bildet av kjolen? 🤔 ble innmari nyskjerrig på den! 😄 Anonymkode: 60499...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå