Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2005 #1 Skrevet 20. oktober 2005 Har noen peiling på hvor jeg kan finne det på nett? En slags herrevest-aktig sak.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #2 Skrevet 21. oktober 2005 Nei, men så et eks på Lindex her en dag som var ganske ålreit.
Hilde Skrevet 21. oktober 2005 #4 Skrevet 21. oktober 2005 http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=26139 Til og med på salg!
Hilde Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 Men jeg så først nå at størrelsesutvalget ikke akkurat var det største.. Er ikke lenge siden de hadde alle størrelser på lager, ting skjer fort på asos gitt.
Cassiopeia Skrevet 21. oktober 2005 #6 Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Men jeg så først nå at størrelsesutvalget ikke akkurat var det største.. Er ikke lenge siden de hadde alle størrelser på lager, ting skjer fort på asos gitt. ← Og nå så det ut som om alle størrelser var på lager igjen. Dumme tråden..nå måtte jeg også ha en sånn. Når de sleipingene skriver "in the style of Sienna miller" faller dumminger som meg for trikset med en gang. Jeg tror selvsagt at hvis jeg kjøper det plagget vil jeg automatisk se ut som henne. Endret 21. oktober 2005 av Cassiopeia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå