AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Fullfører utdannelse innen regnskap nå til våren, og lurer på hvordan dresskoden pleier å være? Har typisk studentstil nå, men ønsker å begynne allerede nå å bygge garderoben for neste fase i livet Er 25 år gammel. Anonymkode: 3ccc4...f31
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Vanlige klær. Anonymkode: 09dde...577 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Helt normale hverdagsklær, uformell kles kode der Anonymkode: fc393...0ac 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 Kommer litt an på hva slags byrå. Er det et mindre lokalt, så kan du nok kle deg i helt vanlige klær. Er det snakk om EY, KPMG, Deloitte, PWC, o.l. så vil jeg si at kleskoden er "business casual", altså litt finere enn helt ordinære klær, men fortsatt ikke helt formelt... Anonymkode: d1d3a...6a0 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 Jeg kan bekrefte at på mindre steder er kleskoden helt casual. Jeg bor i en middels stor kommune og har hatt jevnlige møter og kontakt med 4-5 av de lokale kontorene gjennom noen år i forbindelse med jobb. De går i alt fra dongeri og genser til hverdagskjoler, enkle skjorter og "vanlige" bukser. Ingen businessantrekk, ingen slips, ingen drakter osv. Anonymkode: c22c7...815 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 Vanlig pene klær. Ikke hettegenser og ikke joggebukse. Klær du ville tatt på deg for å gå på kafé. Anonymkode: 4ea8a...f72 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #8 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kommer litt an på hva slags byrå. Er det et mindre lokalt, så kan du nok kle deg i helt vanlige klær. Er det snakk om EY, KPMG, Deloitte, PWC, o.l. så vil jeg si at kleskoden er "business casual", altså litt finere enn helt ordinære klær, men fortsatt ikke helt formelt... Anonymkode: d1d3a...6a0 Er ikke de fire store, nei, er lokalt byrå. Tusen takk for hjelpen alle sammen, jeg var faktisk redd for at det var mye stivere 😅 litt kjedelig å skille seg ut negativt som fersk Anonymkode: 3ccc4...f31
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #9 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke de fire store, nei, er lokalt byrå. Tusen takk for hjelpen alle sammen, jeg var faktisk redd for at det var mye stivere 😅 litt kjedelig å skille seg ut negativt som fersk Anonymkode: 3ccc4...f31 Jeg kler meg litt finere enn hva jeg ville gått med hjemme. Går ikke med jeans og hettegenser, men det er ikke feil å gå med jeans og en fin genser/bluse. Anonymkode: ea839...e51 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå