AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Del Skrevet 23. januar 2022 Jeg har blitt 52 år og rynkene har virkelig meldt sin ankomst. Til vanlig plager det meg ikke og jeg bruker lite sminke i hverdagen. Men når jeg skal pynte meg, gå ut å spise, gå på fest osv, så kunne jeg tenkt meg noen produkter som kan skjule dette. Noen som har noe å anbefalle? Anonymkode: 7d09a...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Del Skrevet 23. januar 2022 Prøv CC eller DD krem. Invester i en dyr en, det er verdt prisen. Anonymkode: d23ac...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 23. januar 2022 #3 Del Skrevet 23. januar 2022 Lumene CC Cream er kjempebra, også til moden hud 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catskan Skrevet 23. januar 2022 #4 Del Skrevet 23. januar 2022 Beste foundation til moden hud er GUERLAIN Parure Gold Foundation SPF30. Den er dyr, men jeg kjøper alltid på salg på kicks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2022 #5 Del Skrevet 24. januar 2022 Denne primeren. Dyr men verdt det, brukt opp 2 stykker og den tar virkelig sminken til et annet nivå. På tilbud her. https://www.blivakker.no/product/3104385?gclid=CjwKCAiAlrSPBhBaEiwAuLSDUDQcNEcGV__R28W66VHozECchmK9UpOr5FcY-xWLURhfhCCRoQPH-xoCoj0QAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 24. januar 2022 #6 Del Skrevet 24. januar 2022 I tillegg til primeren kan du bruke et fuktserum med collagen og/eller hyaluronsyre som midlertidig gjør at huden fremstår litt glattere pga den ekstra fuktigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå