AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Okei, dette er helt wierd å i det heletatt skrive. Jeg har hatt 3 lange forhold fra jeg var 14-27 med menn, og hatt 12 mannlige sexpartnere, og kun 1 jente tidlig i 13årsalder ( bare utforsket ). Nå den siste tiden, føler jeg mer og mer på en følelse av at jeg synes penis er ekkelt. jeg synes den er stygg å se på, vil helst ikke ta på den, suge, kan bli litt kvalm av å i det heletatt tenke på sex med menn. Jeg tror jeg har fått ødelagt tilliten til menn, men kjenner også at jeg er nygjerrig på jentesex. jeg tror jeg kunne følt meg mer komfortabel,tilfredsstilt, mindre grosset out. men hva faen?! jeg føler meg aldri forelska i jenter, men kan tenke at oi hun er søt eller pen, og samme med menn, oi han er digg og shit se på den kroppen. men herregud så ekkelt baller og kukk er 😆 hjelp ! Anonymkode: f04e4...8ef 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Kvinnenavn skrev (1 minutt siden): Hva tenker du om fitte, da? tenker at den lukter bedre, ser finere ut, er lettere å tilfredstille, og jenter er stort sett med på mer eksprementering enn det gutter er. vil mye heller sleike enn å suge. Anonymkode: f04e4...8ef
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): tenker at den lukter bedre, ser finere ut, er lettere å tilfredstille, og jenter er stort sett med på mer eksprementering enn det gutter er. vil mye heller sleike enn å suge. Anonymkode: f04e4...8ef Kan du forklare litt hva du evt ville gjort med en jente under sex? Hva som kanskje tenner deg osv Anonymkode: 109bb...9ae
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 for å ikke snakke om hvor mye jeg hater sæd. lukten, synet.. huff. Anonymkode: f04e4...8ef 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du forklare litt hva du evt ville gjort med en jente under sex? Hva som kanskje tenner deg osv Anonymkode: 109bb...9ae tror ikke jeg tenner på å kline med en dame, så ville blitt rent seksuelt, slikking, fingring, leketøy,strapon,ol. Anonymkode: f04e4...8ef
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): tenker at den lukter bedre, ser finere ut, er lettere å tilfredstille, og jenter er stort sett med på mer eksprementering enn det gutter er. vil mye heller sleike enn å suge. Anonymkode: f04e4...8ef Men herregud, du føler vel andre ting for mennesker enn det seksuelle? Tror dama min liker andre ting ved meg enn ei hårete manneræv. Mannekroppen er ikke spesielt estetisk, i motsetning til kvinnekroppen. Det synes vel de fleste jenter.. Anonymkode: ec786...492 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men herregud, du føler vel andre ting for mennesker enn det seksuelle? Tror dama min liker andre ting ved meg enn ei hårete manneræv. Mannekroppen er ikke spesielt estetisk, i motsetning til kvinnekroppen. Det synes vel de fleste jenter.. Anonymkode: ec786...492 Vet ikke jeg altså xD Lufter her for å høre om det er normalt å føle det sånn her når man er hetero. hender jeg har lyst til å brekke meg når jeg suger mannen fordi jeg synes kukhuet og sånt er så voldsomt. liker heller ikke å gå mannen Anonymkode: f04e4...8ef 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #9 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vet ikke jeg altså xD Lufter her for å høre om det er normalt å føle det sånn her når man er hetero. hender jeg har lyst til å brekke meg når jeg suger mannen fordi jeg synes kukhuet og sånt er så voldsomt. liker heller ikke å gå mannen Anonymkode: f04e4...8ef Kanskje du er pansexuell? Anonymkode: 424dc...5ea
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #10 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): tenker at den lukter bedre, ser finere ut, er lettere å tilfredstille, og jenter er stort sett med på mer eksprementering enn det gutter er. vil mye heller sleike enn å suge. Anonymkode: f04e4...8ef Det vet du jo ikke noe om. Unntatt utseende. Prøv i vei! Anonymkode: 1e0e4...2fe
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #11 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men herregud, du føler vel andre ting for mennesker enn det seksuelle? Tror dama min liker andre ting ved meg enn ei hårete manneræv. Mannekroppen er ikke spesielt estetisk, i motsetning til kvinnekroppen. Det synes vel de fleste jenter.. Anonymkode: ec786...492 Sunne og ok. i form menn, har estetisk mye finere kropp enn kvinner kliss nakne. Alt ved en mannekropp er 100% mer sexy. Sener, større muskler, kraftigere beinbygning, lengde på kroppen, store hender, sterke skuldre og armer, pen brystkasse, lite til null cellulitter, skjegg, kjekke/pene naturlig uten sminke, lite fett på lårene, skrittet, menn dufter bedre (hvis naturlig hygiene er på plass), sterk kjeve… seriøst!!! Menn er mye hottere, enn kvinner. Ts. du er snart 30, og lurer på om du er homofil. Du virker svært umoden. Kanskje du skal hvile litt på laurbærene. Du er tiltrukket av menn, men vil ikke ligge med de. Kvinner er ikke tiltrekkende for deg, men du vil ligge med de for det. Virkelig. Ta deg en pause! Og når du er klar for dating, bli kjent med og kanskje forelsket i personen før du ligger med han. Anonymkode: f94bb...c38 2
Isambard Skrevet 24. januar 2022 #12 Skrevet 24. januar 2022 Jeg tenker at du ganske sikkert ikke er homofil. Jeg tviler nesten på om du er bifil med tanke på at du aldri har vært forelsket i en kvinne og fortsatt tenker at menn er "digg". Det at du har utviklet en averajon mot menn i en alder av nærmere 30 kan ha helt andre gode grunner. 3
Gjest Alterego666 Skrevet 24. januar 2022 #13 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): jeg føler meg aldri forelska i jenter, Da er du ikke homofil. Neste problem!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #14 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): seriøst!!! Menn er mye hottere, enn kvinner. Anonymkode: f94bb...c38 Synes du!! Ts,det er bare å teste det ut. Så finner du fort ut om du er interessert i kvinner eller ikke. Anonymkode: 2167c...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #15 Skrevet 24. januar 2022 Er du mann eller kvinne ts.? Jeg trodde kanskje du var en mann, er litt usikker. Anonymkode: f94bb...c38
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #16 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes du!! Ts,det er bare å teste det ut. Så finner du fort ut om du er interessert i kvinner eller ikke. Anonymkode: 2167c...6ac JEG OG MILLIARDER AV SAMME ART SOM MEG!!!! Anonymkode: f94bb...c38
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #17 Skrevet 24. januar 2022 «jentesex». Jepp! GOT IT! Anonymkode: f94bb...c38
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #18 Skrevet 24. januar 2022 Du er sikkert ikke gay. Anonymkode: f94bb...c38
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #19 Skrevet 24. januar 2022 Who cares. Anonymkode: 2f826...f7a 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #20 Skrevet 24. januar 2022 Du kan være heterofil men homoseksuell. Kjip kombinasjon. Men det er jo bare å prøve seg frem? Kanskje blir du forelsket i en jente etterhvert? Anonymkode: c9440...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå