Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som kan dele hva de sånn ca måtte ut med for å bli realkompetansevurdert? Har ikke ungdomsrett eller voksenrett på skole

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk med nav eller karrieresenteret i ditt fylke. Tror kanskje nav dekker slike ting om du er i kontakt med dem. 

Anonymkode: b9e42...272

Skrevet

Karrieresenteret er gratis, hør med dem.

Anonymkode: f99d5...e38

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Sjekk med nav eller karrieresenteret i ditt fylke. Tror kanskje nav dekker slike ting om du er i kontakt med dem. 

Anonymkode: b9e42...272

Jeg er ufør... er under trøndelag fylkeskommune

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Karrieresenteret er gratis, hør med dem.

De tar ingenting for realkompetansevurdering? 

Skrevet
origin skrev (1 time siden):

De tar ingenting for realkompetansevurdering? 

Hør med dem. Tror egentlig alt de tilbyr er gratis.

Skrevet

Kommer an på fagområdet. Jeg måtte betale selv fordi jeg allerede hadde bestått generell studiekompetanse, og prisen ble 5000 for en såkalt top-down-vurdering i vitnemålsfag for 3-årig helseyrkesfag (hadde lang arbeidserfaring på fagfeltet). Det er høyere pris ved for eksempel lærlingfag.

Anonymkode: f9fcd...748

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Kommer an på fagområdet. Jeg måtte betale selv fordi jeg allerede hadde bestått generell studiekompetanse, og prisen ble 5000 for en såkalt top-down-vurdering i vitnemålsfag for 3-årig helseyrkesfag (hadde lang arbeidserfaring på fagfeltet). Det er høyere pris ved for eksempel lærlingfag.

Anonymkode: f9fcd...748

Ok. Kan jeg spørre hvordan de vurderte ting? Måtte du vise at du kunne ting eller var det kun en samtale med deg og den som gjorde vurderingen?

• 5 uker senere...
Skrevet
On 1/24/2022 at 9:44 PM, origin said:

Ok. Kan jeg spørre hvordan de vurderte ting? Måtte du vise at du kunne ting eller var det kun en samtale med deg og den som gjorde vurderingen?

Eller fikk du beskjed om at du skriftlig hadde blitt realkompetansevurdert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...