AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Inspirert av tråden med skilsmisse og forhold til svigerforeldre. Hvis den ene personen i et forhold dør, hvordan forholder en seg da til svigerforeldrene (deres barn har dødd) og søsken? Skal en fortsette å ha kontakt? Hvor mye? Noen som har erfaring med dette? Mange får jo nye kjærester og nye svigerforeldre, og det handler jo om hvilket forhold en har til dem fra tidligere. Hva tror du at du hadde gjort? Anonymkode: b9f2f...e0d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Med tanke på de svigers jeg har nå så ville jeg hatt minst mulig kontakt med dem, men det skal sies at jeg hadde latt barna dra dit så mye de ville. Svigers er dårlige som svigers, men veldig gode besteforeldre. Ville aldri ødelagt forholdet mellom svigers og mine barn. Anonymkode: 25fe9...d1a
Glød Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Jeg har et lite barn med samboer, foreldrene hans bor langt unna. Jeg hadde neppe dratt dit på besøk med mindre vi ble invitert for noe spesielt, da det innebærer en hel dags reise hver vei og jeg har absolutt ingen grunn til å dra til det området for min egen del. Men de hadde vært velkomne på besøk hos oss, og jeg hadde fortsatt æ sende bilder og videoer av barnebarnet slik jeg gjør i dag.
Brunello Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 (endret) Det kommer helt an på relasjonen. Har man barn, vil det være naturlig med mye mer kontakt enn om man ikke har det. Men som alltid ellers beror det selvsagt på hva slags mennesker de er. Er de bra mennesker som tilfører merverdi til ditt liv, har du mye mer kontakt med de enn om de er noen tullinger som bare er til besvær. Endret 23. januar 2022 av Brunello 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 Brunello skrev (17 timer siden): Det kommer helt an på relasjonen. Har man barn, vil det være naturlig med mye mer kontakt enn om man ikke har det. Men som alltid ellers beror det selvsagt på hva slags mennesker de er. Er de bra mennesker som tilfører merverdi til ditt liv, har du mye mer kontakt med de enn om de er noen tullinger som bare er til besvær. Dette. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg gjennom tapet av mannen min uten verdens beste svigerfamilie, og de er fremdeles familien min. Anonymkode: f3579...58e 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 Jeg har barn med min samboer. Dersom vi skulle miste ham, håper jeg at vi kan ha like mye kontakt med svigers som vi har nå og at vi kan være en støtte for hverandre i sorgen. De er helt fantastiske, stiller opp i en hver sammenheng og jeg vil at gutta mine skal ha dem i livet sitt så lenge de lever. (Men det gjelder pappaen også, så jeg håper jo at dette aldri blir aktuelt 🤞❤️) Dersom vi ikke hadde barn, håper jeg at vi kunne hatt noe kontakt, men regner med at kontakten ville svekkes med årene. Anonymkode: f09f5...6ca
Jadzia Skrevet 25. januar 2022 #7 Skrevet 25. januar 2022 Hadde det vært foreldrene til min forrige eks, hadde jeg beholdt kontakten. De svigerforeldrene jeg har nå, hadde jeg inne brydd meg om å bruke tid på. Alt avhenger av hva slags forhold man har til dem. Hva slags forhold ungene har til dem. Og det finnes rett og slett ikke en fasit på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå