Gå til innhold

Ghosta ei venninne. Er jeg en dårlig person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg vil bare vite fra mange av deres fremmede hold på om jeg er en dårlig person eller ikke. 

For litt siden bestemte jeg meg for og kutte ut ei venninne som jeg har kjent i litt over ett år. Vi ble kjent på jobb og hu virka ekstremt hyggelig men veldig veldig usikker. Hu følte at jeg var en av de ærligste menneskene hun har møtt og veldig imøtekommende. Ifølge henne. 

Jeg inviterte hu alltid hos meg og tok alltid tlf og var der på slaget hvis noe var i veien eller hu trengte noen og prate med. Men jeg merket liksom at hun også virket og være en som stresset mye og. Ikke greide og ta avgjørelser. Hu innrømte at hu slet med psykiske problemer men av dem grunn og for den hun er så taklet jeg også dette. Men over tid så merket jeg at hu bevisst kunne velge og svare på tlf hvis jeg ringte eler sendte sms uten og få. Noe svar???

Jeg var den som. Alltid var til stede og jeg kunne kanskje begrenset det litt men jeg støtter virkelig venner når jeg før får en relasjon. Det endte med at jeg ikke orket og ha hu i livet mitt fordi hu alltid skulle gjøre ting så stort og hu virka. Som en som ville ta kontakt når. Hun villeog ikke ville. En annen utrolig. Merkelig ting er at hun alllllldri invitere meg hjem til deg?? . Og vi bør ike mer enn ti min unna med bil. Jeg skjønner ikke hvorfor når vi alltid skule være hos meg. Hu virket ustabil og ikke en ærlig person som kunne si ting rett som det var. Dermed så bestemte jeg meg for og kutte henne ut. 

Gjør det meg til en dårlig person?? 

Anonymkode: 45f10...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei dere. Jeg vil bare vite fra mange av deres fremmede hold på om jeg er en dårlig person eller ikke. 

For litt siden bestemte jeg meg for og kutte ut ei venninne som jeg har kjent i litt over ett år. Vi ble kjent på jobb og hu virka ekstremt hyggelig men veldig veldig usikker. Hu følte at jeg var en av de ærligste menneskene hun har møtt og veldig imøtekommende. Ifølge henne. 

Jeg inviterte hu alltid hos meg og tok alltid tlf og var der på slaget hvis noe var i veien eller hu trengte noen og prate med. Men jeg merket liksom at hun også virket og være en som stresset mye og. Ikke greide og ta avgjørelser. Hu innrømte at hu slet med psykiske problemer men av dem grunn og for den hun er så taklet jeg også dette. Men over tid så merket jeg at hu bevisst kunne velge og svare på tlf hvis jeg ringte eler sendte sms uten og få. Noe svar???

Jeg var den som. Alltid var til stede og jeg kunne kanskje begrenset det litt men jeg støtter virkelig venner når jeg før får en relasjon. Det endte med at jeg ikke orket og ha hu i livet mitt fordi hu alltid skulle gjøre ting så stort og hu virka. Som en som ville ta kontakt når. Hun villeog ikke ville. En annen utrolig. Merkelig ting er at hun alllllldri invitere meg hjem til deg?? . Og vi bør ike mer enn ti min unna med bil. Jeg skjønner ikke hvorfor når vi alltid skule være hos meg. Hu virket ustabil og ikke en ærlig person som kunne si ting rett som det var. Dermed så bestemte jeg meg for og kutte henne ut. 

?  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror ikke det er din venninne som sliter mentalt.

Anonymkode: df71a...06f

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror ikke det er din venninne som sliter mentalt.

Anonymkode: df71a...0

Wow.. Herregud jeg så den komme. Kvinneguiden. Typisk. Skal allllltid gå rett på sak of på den mest pessimistiske måten.. Takk for det. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

?  

Seg* og bor* 

• Liker 1
Skrevet

Hun sliter med psyken. Det er årsaken til hennes oppførsel. Hun gjør ikke dette for å være slem eller en dårlig venn. Det kommer med sykdommen TS.

Får du velge om du har nok energi og empati til å være hennes venninne. Noe du tydeligvis ikke har.

Anonymkode: 3e669...786

• Liker 8
Skrevet

Hun sliter med psyken. Det er årsaken til hennes oppførsel. Hun gjør ikke dette for å være slem eller en dårlig venn. Det kommer med sykdommen TS.

Får du velge om du har nok energi og empati til å være hennes venninne. Noe du tydeligvis ikke har.

Anonymkode: 3e669...786

Men. Hu virket ikke sånn med sine andre venner.. Det er nettopp derfor jeg ble så irritert. 

• Liker 1
Skrevet

Ghoster man er man en dårlig person, med mindre det er en voldelig partner man ghoster.

Anonymkode: 1f7c3...ca1

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Slitsomt å lese innlegget ditt når det er så fullt av feil.

Anonymkode: c2405...ee6

• Liker 19
Skrevet

Utrolig rotete innlegg.

Anonymkode: b6ba5...d6c

• Liker 14
Skrevet

Du er neppe en dårlig person, men det er dårlig gjort å ghoste. 

Det normale er å ta en samtale sammen om det som nå enn plager deg/dere slik at dere får nøstet opp i problemet.

Men jeg ser at ghosting blir mer og mer populært. Det er respektløst og nedverdigende, mener jeg, og en lettvint metode som brukes når man er for feig til å si ifra. 

Anonymkode: 3dd85...bca

• Liker 10
Skrevet

Måten du skriver på med alle dine feil der gjør at man jo begynner lure på om du egentlig sliter mentalt mest av deg og din eks venninne

Anonymkode: 4df45...02a

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men. Hu virket ikke sånn med sine andre venner.. Det er nettopp derfor jeg ble så irritert. 

Skjønner deg godt!

Ja, innlegget ditt er ikke det beste-skriv på nytt-da bort det uvesentlige og skriv det som irriterer deg.

Anonymkode: 88b6a...d2a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lurer på om du må jobbe med rettskrivingen din før du lager en ny tråd. Dette var vanskelig å lese. "alllllldri"? 

Anonymkode: b4137...9dd

• Liker 5
Skrevet

Jobber dere ikke sammen lenger? 

Anonymkode: e2ead...010

• Liker 1
Skrevet

ALT for vanskelig å lese...

Anonymkode: 83343...8c9

• Liker 3
Skrevet

Du er ikke en dårlig person pga du velger bort en venninne. Men du virker egoistisk og lite forståelig. Tror egentlig hun har det bedre uten deg.

Anonymkode: a74cb...c1f

• Liker 1
Skrevet

Ghosting er aldri hyggelig.

Men pust med magen, og skriv på nytt.

Punktum etter en setning, ikke midt i.

Dette ble ikke så forståelig å lese.

Anonymkode: 93975...ec7

• Liker 4
Skrevet

Hun har masse skrivefeil, men innlegget er da ikke vanskelig å skjønne. Forstår utmerket godt hva hun vil frem til. Forstår man ikke det er man dum

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun har masse skrivefeil, men innlegget er da ikke vanskelig å skjønne. Forstår utmerket godt hva hun vil frem til. Forstår man ikke det er man dum

Takk for den. Ja men vet du hva kjære anonym bruker?? Folk er grusomt grove her inne. De er så grove og antar deg med en gang for og være en av de dumme uføre mental psykisk utslitte skada nedverdigende menneskene. Og nei dere jeg sliter ikke med rettskriving og den slags jeg har ekstremt gode skrive ferdigheter. Men JEG gidder desverre ikke og henge meg opp i det siden jeg skriver så rabla fort. Og sånn er det. Og  til dere som faktisk skrev av ren fornuft og brukte hodet for en gangs skyld. En stor TAKK! enN og gå rett til angrep som  de korona zombiene jeg opplever mange har blitt. 

Jeg merker hvor ekstremt negative sinte og mer pessimistiske folk er blitt under pandemien. Jeg har nemlig lagt ut flere innlegg her og opplever hvor ufornuftig og dumt det er og skrive og be egentlig om råd fra folk man ikke kjenner. Og nå mener jeg ikke alle men mange av dere. Så klart. Ser jo den også. Dere kjenner ikke vedkommende. Hvorfor være empatisk når man heller kan være apatisk? Og heller legge ut sinne og sine frustrasjoner over ett menneske man ikke kjenner. Skummelt egentlig dette her. Viser hvor innpåslitne mennesket selv er blitt. Where is the love sier bare jeg. 

Takk for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...