AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 ...og mannen ser deg i øyene og sier at det ikke er noen andre i bildet, men gang på gang dukker det opp småting om den samme personen som gjør at det virker som det er direkte løgn inni bildet. Jeg merker jo at jeg ikke har lyst til å gå uten bevis, slik at jeg vet med sikkerhet. For hvis det ikke stemmer, er forholdet mellom oss helt supert. Jeg har aldri tidligere hatt sjalusi- eller tillitsproblemer med andre kjærester eller med denne samboeren min tidligere. Usikkerheten min rundt han startet rundt nyttår fordi jeg merket en endring i forskjellige ting, og etterhvert har jeg lagt merke til en dame i vår utvidede omgangskrets, og hun kom med flere kommentarer som virket både interne og seksualiserte, i dårlig skjult fasong, rettet mot han. Han sier han kun har truffet henne én gang tidligere, i august eller september. Det er imidlertid flere kvelder han har vært i byen hun bor i alene, av diverse random årsaker. Noen av dem ble jeg tilbudt å bli med på, men ting ble lagt fram slik at jeg heller skulle ha lyst til å bli hjemme. Det er mange tilfeldigheter.. Jeg kan ikke sjekke telefonen hans, det utgår for min del. Andre forslag om hvordan jeg kan komme til bunns i dette? Anonymkode: 801d9...67c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Sjekk telefonen Anonymkode: adfb5...984 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Kanskje hun er betatt av ham. Anonymkode: d191e...c74
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Sjekk telefonen Anonymkode: adfb5...984 Ikke mulig å få til uansett om jeg så hadde ønsket det. Anonymkode: 801d9...67c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Veldig sikker på at jeg hørte han runke på do når, mens meldinger tikket inn. Han påstår at han bæsja. Ord mot ord, hva gjør man? Jeg hørte bevegelsene, jeg hørte det jeg tror var ladningen som landet i do, og jeg hørte et stønn. Og jeg hørte to meldinger tikket inn minutter før.. Anonymkode: 801d9...67c
Tone83 Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 Hva slags ladninger er det han der opererer med da? Kan ikke høre det at det lander noen steder vel⛲️ dere må i parterapi, dere må jobbe med tilliten. 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veldig sikker på at jeg hørte han runke på do når, mens meldinger tikket inn. Han påstår at han bæsja. Ord mot ord, hva gjør man? Jeg hørte bevegelsene, jeg hørte det jeg tror var ladningen som landet i do, og jeg hørte et stønn. Og jeg hørte to meldinger tikket inn minutter før.. Anonymkode: 801d9...67c Du tror ikke han hadde vært smart nok til å slå av lyden på varslet hvis han dreiv med noe muffens? Uansett er min erfaring at det ofte er noe når man får dårlig magefølelse. Anonymkode: 1508b...794 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 52 minutter siden, AnonymBruker said: Du tror ikke han hadde vært smart nok til å slå av lyden på varslet hvis han dreiv med noe muffens? Uansett er min erfaring at det ofte er noe når man får dårlig magefølelse. Anonymkode: 1508b...794 Han lyd er nokså lav og han trodde jeg lå i sengen, og dit kan det ikke høres. Anonymkode: 801d9...67c
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #9 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han lyd er nokså lav og han trodde jeg lå i sengen, og dit kan det ikke høres. Anonymkode: 801d9...67c Ok, men altså du kan jo ikke høre en ladning? Bæsj kan du i det minste høre, og å stønne når man bæsjer er jo ikke uvanlig. Hvilke andre ting gjør at du tror han er utro? Anonymkode: 1508b...794 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #10 Skrevet 23. januar 2022 Hva med å følge etter han eller finne en som kan gjøre det? Hvorfor kan du ikke sjekke telefonen? Anonymkode: adfb5...984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå