Tussa84 Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Ser på dagbladet at WHO begynner å banke spikeren i covid-kista. Jeg kommer til å savne koronaforumet nå som pandemien straks er over. Jeg håper forumet kan bestå selv om det kanskje blir aktuelt å skifte navn til noe sånt som "helseangst og hjemmetester forumet" eller "nasjonaldugnadsforumet". 12
Gamle Smukka Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Ingen fare. Det dukker nok opp en ivrig mutant bare dager etter Den Store det-er-over-Festen" 5
Balian d'Ibelin Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Nei nei, det er umulig Ifølge brukere på KG vil den vare i 100 år. 3
Capt. Obvious Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Balian d'Ibelin skrev (2 minutter siden): Nei nei, det er umulig Ifølge brukere på KG vil den vare i 100 år. Med så mange eksperter som skifter mening raskere enn folk skifter undertøy, så er man jo en smule skeptisk. 4
J.E Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 Tussa84 skrev (1 time siden): Ser på dagbladet at WHO begynner å banke spikeren i covid-kista. Jeg kommer til å savne koronaforumet nå som pandemien straks er over. Jeg håper forumet kan bestå selv om det kanskje blir aktuelt å skifte navn til noe sånt som "helseangst og hjemmetester forumet" eller "nasjonaldugnadsforumet". Pandemien kan være over i Europa sto det. Men ikke over i verden og det advares fortsatt mot nye mutasjoner. Etter Omicron bølgen får vi nok i hvert fall en fin sommer i Europa så må vi se hva som eventuelt oppstår når resten av verden er ferdig med Omicron også. Dette var forøvrig en kommentar fra Hans Kluge, og ikke offisielt fra WHO, slik tolker jeg kommentaren i hvert fall. WHO hadde nylig pressekonferanse hvor det var ingen signaler om at det er over, heller tvert om. De advarte da landene om at det ikke er over og de advarte mot nye mutasjoner. 3
Tussa84 Skrevet 23. januar 2022 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2022 J.E skrev (20 minutter siden): Pandemien kan være over i Europa sto det. Men ikke over i verden og det advares fortsatt mot nye mutasjoner. Etter Omicron bølgen får vi nok i hvert fall en fin sommer i Europa så må vi se hva som eventuelt oppstår når resten av verden er ferdig med Omicron også. Dette var forøvrig en kommentar fra Hans Kluge, og ikke offisielt fra WHO, slik tolker jeg kommentaren i hvert fall. WHO hadde nylig pressekonferanse hvor det var ingen signaler om at det er over, heller tvert om. De advarte da landene om at det ikke er over og de advarte mot nye mutasjoner. Når det gjelder klarsynte evner stiller WHO i særklasse. Håper de skal være med på Åndenes Makt etterhvert. Det blir spennende å se hvilke spådommer som går i oppfyllelse. Selv har jeg tarot-kort, men jeg spår ikke om pandemien. Det overlater jeg til FHI. 2
neiernei Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 Tussa84 skrev (24 minutter siden): Når det gjelder klarsynte evner stiller WHO i særklasse. Håper de skal være med på Åndenes Makt etterhvert. Det blir spennende å se hvilke spådommer som går i oppfyllelse. Selv har jeg tarot-kort, men jeg spår ikke om pandemien. Det overlater jeg til FHI. Helt enig, FHI og Pfizer bestemmer når pandemien er over. 4
J.E Skrevet 23. januar 2022 #9 Skrevet 23. januar 2022 neiernei skrev (19 minutter siden): Helt enig, FHI og Pfizer bestemmer når pandemien er over. FHI med Avitsland i spissen bestemte jo allerede i juni 21 at nå er pandemien over. Så det er virkelig på overtid nå... 3
Enda en tulling Skrevet 23. januar 2022 #10 Skrevet 23. januar 2022 J.E skrev (53 minutter siden): FHI med Avitsland i spissen bestemte jo allerede i juni 21 at nå er pandemien over. Så det er virkelig på overtid nå... Det beviser bare at Aavitsland ikke bestemmer over Pfizer. 3
Anonymus1986 Skrevet 23. januar 2022 #11 Skrevet 23. januar 2022 (endret) Det ser bra ut for 2022 når eksponensiell smitte ikke utgjør økning innlagte her til lands. Om de neste variantene utvikler seg i endemisk retning så er man på rett vei, men vi får se.. Endret 23. januar 2022 av Anonymus1986 2
Tussa84 Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #12 Skrevet 24. januar 2022 Enda en tulling skrev (7 timer siden): Det beviser bare at Aavitsland ikke bestemmer over Pfizer. Pfizer har bestemt at alle skal få en dose årlig. Tenk om Tine hadde gått ut og sagt at alle skulle spise en boks rømme hver dag. Jeg tror jeg hadde slitt etter kort tid og ikke på grunn av laktose intoleranse. Hva i alle dager skjedde med tilbud og etterspørsel? 2
Gjest Hmhmm Skrevet 24. januar 2022 #13 Skrevet 24. januar 2022 Rs- viruset aka forkjølelse blir vel den neste panedemien som skal bekjempes med nebb og klør og skattepenger. Behold munnbindet på.
Anbefalte innlegg