Milla888 Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 (endret) Hei! Kun en dag på overtid nå, men merker at jeg begynner å bli utålmodig på fødsel!😂Hadde dere noen tegn på at fødsel nærmet seg? her er det ingen forandring annet enn helt syk halsbrann de siste dagene🙈 Endret 23. januar 2022 av Milla888 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Jeg hadde masse ståpåvilje, redebygging i form av at jeg alltid plukka ting og satte ting på plass og på nye steder «i tilfelle babyen skulle komme» osv. trodde ting var i gang, dro på føden - var lang og lukket livmorhals. Smertene ble borte, og de sterke kynnerene roet seg. dagen etterpå var jeg kjempesur. Fordi jeg hadde fått beskjed om lang og lukket cervix, så alt virket derfor veldig lenge til😅🤣 men jeg fikk et innfall av at jeg for første gang på sikkert et halvt år skulle handle for ei hel uke - mat, dopapir, såper og alt som er! Og så begynte jeg å bake fylte Horn fordi jeg tenkte at det var fint å ha i barseltiden… så ble jeg bare drittlei, EKSTREMT sliten, kvalm, og generelt dårlig form. Jeg orket bare ligge på sofaen, og for meg som da hadde gått i fire uker å PLUKKET hver dag, var det veldig rart.. den kvelden kom barnet😅 så jeg velger å tro at disse «innfallene» mine med handling og baking, i tillegg til at jeg ble akutt dårlig form, var underbevisstheten min som fortalte meg at noe var på vei til å skje:) Anonymkode: a67a6...77f
SaraSahara Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Korsryggen ble øm på fredag kveld, lørdag formiddag begynte riene å bygge seg opp og 1300 på søndag kom baby 😊
vea Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Ble skamsyk, feber, desorientert, dehydrert og hele regla, skyhøy crp og full rulle begge gangene. Ikke å anbefale akkurat 😅 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 Rier var mitt første tegn begge gangene. Første gang gikk det ca tolv timer fra første rie til ungen var ute, andre gangen sju timer. Lite mulighet for planlegging der altså 🤪 Anonymkode: a269b...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå