AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Samboer er ELENDIG til å kommunisere og da spesielt om de viktigste tingene i livet. Han skal også legge seg oppi og si meningen sin om ALT! Vi krangler mye og dette fordi jeg føler han er kontrollerende og vanskelig å samarbeide med, og snakker til meg og aldri med meg. Jeg spurte han om han hadde hørt det fra noen andre de tingene jeg tar opp gang på gang, fordi han bare mener jeg overdramatiserer. Da sa han jo, han har fått høre det i tidligere forhold, men likevel så mente han at det var totalt feil. Jeg prøvde å forklare han at når flere mennesker har følt det samme, så er det ofte noe i det. Han sier til slutt at han skal jobbe med kommunikasjonen, men at han ikke har tenkt å forandre på den han er som menneske. Men hvordan har han egentlig tenkt og forandre noe da, man må jo gå inn i sine personlighetstrekk hvis man skal forandre på noe som hvordan man snakker og behandlet andre mennesker? Jeg tror derfor at det aldri vil skje med den holdningen og blir meget skeptisk. Anonymkode: d86f9...3c8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Ingen kan forandre sine personlighetstrekk. Men man kan edre atferd. Feks måter man prater til andre på. Det vil jo vise seg om han feks blir smidigere. Anonymkode: 7ccf8...5ee 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Selvfølgeligcvil det ikke skje, når du fremdeles er sammen med han, og hans dårlige oppførsel ikke får konsekvenser. Anonymkode: 3cb79...a9d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå