vaniljeglasur Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Har et barn på 3 år, og vi er to voksne som er fullvaksinert med booster dosen. Syntes det står så lite informasjon rundt små barn mtp karanteneplikt ved utreise, eller testing. Tenker å dra til enten til Spania, Hellas eller Tyrkia. Noen som har vært der nå nylig og kan fortelle meg hvordan det foregikk mtp covid? Det står i vært fall at barn under 12 år slipper innreisekarantene til Norge, men det står så lite om barn som reiser til utlandet. Hva gjelder for de minste barna? Tenkte reise på en ukes tur i april/mai. Står også at man må ha negativ hurtigtest eller pcr, men hvordan fremvise negativ hurtigtest? skal man bare ta med selve testen da? 🙈
Mezzosoprena Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Jeg finnes masse når jeg googler "innreiseregler *land*". Først via regjeringen.no som igjen har lenker til de gjeldende lands regler. 3
vaniljeglasur Skrevet 23. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2022 Dette fant jeg om feks Spania, men det står ingenting om de minste barna. Og hva er gyldig dokumentasjon på test?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 vaniljeglasur skrev (17 minutter siden): Dette fant jeg om feks Spania, men det står ingenting om de minste barna. Og hva er gyldig dokumentasjon på test? https://reopen.europa.eu/en Dette er den eneste siden som til enhver tid er oppdatert på hva som gjelder i de forskjellige landene. Anonymkode: ab694...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå