AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Jeg er veldig glad i kjæresten min, men han spiser som en gris. Han er klar over det selv og sier at han spiser som en 3-åring men da burde han kunne gjøre noe med det. Han sluker maten i full fart og smeller bestikket ned i porselenet så kommer jævlige skrapelyder. I det siste har han begynt å spise grøt, og da venter han ikke til grøten er litt avkjølt, neida han spiser men sluker den kokvarm, og slafser og lager masse pustelyder fordi det er så varmt. Jeg prøver å hinte om at han kanskje bør vente litt eller blåse på grøten eller spise rundt kanten, men han bare fortsetter og det høres ut som ei bikkje som spiser ved siden av meg i sofaen. Mannen er 40 år!! Noen tips? Anonymkode: 3c842...dbb
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Min erfaring er at en voksen mann som slafser aldri kommer til å lære seg å spise på en annen måte. Anonymkode: 358ec...5a3 18
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Ex mannen min holdt på sånn, ble verre med åra. Til slutt orket jeg ikke å være i samme rom når han spiste. Anonymkode: e6d6c...7c1 4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Har mannen din noe godt svar på hvorfor han spiser som en Gris? Han er fullstendig klar over det, men orker ikke å lære seg bordskikk? Anonymkode: ea7f4...5f1 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Min erfaring er at en voksen mann som slafser aldri kommer til å lære seg å spise på en annen måte. Anonymkode: 358ec...5a3 Det er flaut når vi er i selskap og han slafser og spiser som om det er spisekonkurranse. Han flyttet hjemmefra som 15 åring og lurer på om det er noe han mangler fra oppdragelsen, eller om foreldrene fullstendig sviktet på dette feltet. De lærte heller ikke barna sine å sykle eller svømme. Ts Anonymkode: 3c842...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har mannen din noe godt svar på hvorfor han spiser som en Gris? Han er fullstendig klar over det, men orker ikke å lære seg bordskikk? Anonymkode: ea7f4...5f1 Har ikke fått noe svar. Han blir irritert på meg når jeg kommenterer det. Ts Anonymkode: 3c842...dbb
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 Kanskje på tide og vokse opp og slutte å irritere deg over det minste ting? Er det så vanskelig, spis en annen plass. Anonymkode: ca303...da8 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #9 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje på tide og vokse opp og slutte å irritere deg over det minste ting? Er det så vanskelig, spis en annen plass. Anonymkode: ca303...da8 Slikt er jævla kleint når man er med andre rundt Anonymkode: b25dc...83c 9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #10 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er veldig glad i kjæresten min, men han spiser som en gris. Han er klar over det selv og sier at han spiser som en 3-åring men da burde han kunne gjøre noe med det. Han sluker maten i full fart og smeller bestikket ned i porselenet så kommer jævlige skrapelyder. I det siste har han begynt å spise grøt, og da venter han ikke til grøten er litt avkjølt, neida han spiser men sluker den kokvarm, og slafser og lager masse pustelyder fordi det er så varmt. Jeg prøver å hinte om at han kanskje bør vente litt eller blåse på grøten eller spise rundt kanten, men han bare fortsetter og det høres ut som ei bikkje som spiser ved siden av meg i sofaen. Mannen er 40 år!! Noen tips? Anonymkode: 3c842...dbb Hvor lenge har dere vært sammen? Dette hadde vært en dealbreaker for de fleste. Anonymkode: f6cd9...bd6 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #11 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slikt er jævla kleint når man er med andre rundt Anonymkode: b25dc...83c Da er typen din ikke bra nok for deg om det skal være så "kleint" for deg. Er man voksen så er ikke sånne ting "kleint" Anonymkode: ca303...da8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #12 Skrevet 23. januar 2022 Æsj! Voksne som slafser og slurper som smågriser er bare jævlig ekkelt🤮🤮 Anonymkode: 27101...18b 13
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #13 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er typen din ikke bra nok for deg om det skal være så "kleint" for deg. Er man voksen så er ikke sånne ting "kleint" Anonymkode: ca303...da8 Er du også en slafser siden du synes det er helt innafor å spise helt uten manerer,og forståelse for at det er en viss oppførsel som gjelder rundt et matbord ? Anonymkode: ea7f4...5f1 20
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #14 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er flaut når vi er i selskap og han slafser og spiser som om det er spisekonkurranse. Han flyttet hjemmefra som 15 åring og lurer på om det er noe han mangler fra oppdragelsen, eller om foreldrene fullstendig sviktet på dette feltet. De lærte heller ikke barna sine å sykle eller svømme. Ts Anonymkode: 3c842...dbb Her er svaret. Han har ikke lært life skills hjemme. Anonymkode: b19f5...8d5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #15 Skrevet 23. januar 2022 Film han mens han spiser. Send så filmen over på tv’en slik at han får se og høre på stor skjerm hvordan han spiser. Deretter ville jeg sagt i fra hver eneste gang det skjer: lukk munnen! , men hadde faktisk kun gitt det maks en måned (informert han selvsagt). Ingen forbedring; adios! Anonymkode: 8bd60...1bc 7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #16 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvor lenge har dere vært sammen? Dette hadde vært en dealbreaker for de fleste. Anonymkode: f6cd9...bd6 6 år Ts Anonymkode: 3c842...dbb
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #17 Skrevet 23. januar 2022 Du har min fulle forståelse ts. Hadde ikke orket å være i samme rom. Kan han spise på kjøkkenet hvis du er i stua? Er uansett en uting å spise i sofaen. Anonymkode: 6851d...f73 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #18 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du også en slafser siden du synes det er helt innafor å spise helt uten manerer,og forståelse for at det er en viss oppførsel som gjelder rundt et matbord ? Anonymkode: ea7f4...5f1 Nei, men er sånn 14-15 åringer tenker. Er du voksen så lærer du deg å ha det rundt deg. Men folk er forskjellig, men rart at noen ikke tåler noe. Anonymkode: ca303...da8
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #19 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): 6 år Ts Anonymkode: 3c842...dbb Du har vært sammen med han i seks år?? Hvir mange ganger har du sagt i fra til han!?? Anonymkode: 8bd60...1bc
Fjaselina Skrevet 23. januar 2022 #20 Skrevet 23. januar 2022 Det der hadde eg ikkje orka å bu sammen med. Eg er litt plaga av misofoni, alle spiselydar er plagsomme. Og mannen har lært å ta hensyn. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå