Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 19.27):

Du er lege. Du tjener masse penger. Skjerp deg. 
Jeg er lærer, tror du ikke at jeg også er lei av å jobbe? 

Anonymkode: b3222...b60

Vel, en lege jobber normalt sett langt flere timer enn en lærer, så du kan jo evt. bare ta deg ei bolle 🙄🤦‍♀️

Anonymkode: 6be82...6ce

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke TS er lege.
Ville virkelig en lege satt seg ned å skrevet et innlegg her? Ingen spm, eller noe, bare en liten "utblåsning".
er man så sliten og utbrendt tar man seg sykemelding, hel eller gradert så man kommer seg tilbake til hektene, evt omskolerer seg.

Skrevet

Siterer Ingvard Wilhelmsen: Det er ikke mer synd på deg enn på andre.

Anonymkode: 82064...9ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Siterer Ingvard Wilhelmsen: Det er ikke mer synd på deg enn på andre.

Anonymkode: 82064...9ce

Idiot!

Anonymkode: fb1af...47f

• Liker 2
  • 3 år senere...
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 19.17):

Nå har jeg snart jobbet som lege i 5 år. Skal innrømme at jeg begynner å bli ganske lei og deprimert. Trives rett og slett ikke på jobben min lengre. Er helt utbrent mentalt.
Samboeren støtter meg heldigvis hver eneste dag, uten han hadde jeg aldri klart å holde ut for å si det sånn. 
De siste årene har jeg jobbet alt for mye, samme gjelder mine kollegaer. Får så vidt til til å være hjemme med mannen og hunden min.😭
I morgen er en ny dag og ny uke på jobb, får helt angst av å tenke på at jeg skal på jobb i morgen.. 
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Føler jobben min ikke betyr noe lengre. 😔
Eneste som gjør meg glad på jobb er de herlige pasientene jeg møter hver eneste dag. Alt fra små til eldre. 

Anonymkode: d44b9...536

Hvordan går det med deg den dag i dag? Har du noen gang vurdert å ta en bachelor i maskinteknisk drift eller nautikk og jobbe offshore? Da har du 2 uker på og 4 uker fri. Og 5 uker ferie i tillegg, hvis jeg ikke tar feil.

Endret av Serafin
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 20.15):

Slutt hvis du kan 🙂

Jeg gjorde det for ett år siden. Jeg gråt hver dag etter jobb, orket ikke å stille opp for barna eller familien. Så mannen ba meg slutte.

Tok 6 måneder før jeg fikk ny jobb. De 6 månedene var absolutt verdt å gå hjemme for å hente seg inn igjen.

Anonymkode: 96a98...415

Hva slags stilling og type jobb hadde du? Jobbet du turnus på sykehus da eller? Hvis det er lege på sykehus med døgnvakt så er jo det en tøff jobb å stå i. Lite søvn i perioder og nye problemstillinger stadig vekk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 20.15):

Slutt hvis du kan 🙂

Jeg gjorde det for ett år siden. Jeg gråt hver dag etter jobb, orket ikke å stille opp for barna eller familien. Så mannen ba meg slutte.

Tok 6 måneder før jeg fikk ny jobb. De 6 månedene var absolutt verdt å gå hjemme for å hente seg inn igjen.

Anonymkode: 96a98...415

tror du alle har en partner som gjør at de kan vase hjemme uten inntekt i 6 mnd?

Anonymkode: 3ff84...6ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2022 den 19.27):

Du er lege. Du tjener masse penger. Skjerp deg. 
Jeg er lærer, tror du ikke at jeg også er lei av å jobbe? 

Anonymkode: b3222...b60

Du kan jo prøve å jobbe opp mot 60-70timers arbeidsuker og vakter på 16-18 timer selv, og se hvor energigivende det er?

Anonymkode: c70ce...df2

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...