Gaiko Skrevet 23. januar 2022 #1 Del Skrevet 23. januar 2022 Elektronikaduoen Subwoolfer og låta deres "Give That Wolf a Banana" er storfavoritt til å vinne årets Melodi Grand Prix og representere Norge i Eurovision-finalen i Torino i mai. I følge Eurovisions egne bettingselskap har de faktisk den aller høyeste sannsynligheten for å vinne. Og jeg må si at jeg faktisk er helt enig. Jeg digger denne fengende låta, og den får meg til å både danse og synge med! Også disse kule kostymene og temaet. Dritfett! Jeg skal gi alle mine stemmer til Subwoolfer i finalen, og det håper jeg dere også er villige til å gjøre, for den låta fortjener virkelig å vinne! Årets desidert beste MGP-låt! Jeg er lei av at Norge kun skal delta i Eurovision med ballader, ordinær pop og "helt vanlig musikk", vi har deltatt altfor mye med "det vanlige". Nå er det endelig på tide at vi deltar med en catchy låt som skiller seg ut, og da bør vi sende enten Subwoolfer eller Trollfest til Torino! Så folkens, gjør landet vårt en stor tjeneste og send en kul og utspekulert låt til Eurovision Song Contest 2022! Stem på Subwoolfer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå