Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et garnnøste som ligner/har samme innhold.


Tonjemor74

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig fersk strikker. Er på lue/skjerfnivå. Har forelsket meg helt i garnet INCA fra Linde garn hos Nille. Er visstnok kun der. Dette tykke, deilige garnet er utrolig godt å strikke med. Dessverre finnes den ikke i svart... (Kun den som heter tynn inca for pinnestr 5, men jeg ønsker den varianten som er for pinnestr 8 som INCA garnet er). 

Var på lokal garnbutikk, og fant tilslutt et garn til pinnestr 7, men det var ikke i nærheten av så deilig/enkelt å strikke med.

Det er så mange flinke folk her -så lurer på om noen kan hjelpe meg med tilsvarende garn i svart fra annet merke -om jeg skriver opp innhold?

Garnet er for pinnestr 8 og inneholder 56% baby alpakka, 24% merinoull og 20% nylon. Ikke pustete/hårete, bare deilig, mykt tykt garn. Men det er jo en jungel der ute på nettbutikkene. Trolig ingen som kan hjelpe her, men jeg prøver! Om noen vet om noe tilsvarende med ca samme tykkelse og kvalitet?

Link til Nillegarnet;      https://www.nille.no/produkter/garn/noster/p-108331-inca-/?code=108331&gclid=CjwKCAiAlrSPBhBaEiwAuLSDUP8QKk63oGR7LPodzM9zNb2aF9om8h3yRtRCubLeqddHmfbhtVYNLRoCuqMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...