Høysesongen Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Noen skilte damer ender opp med en veldig destruktiv tankegang. De er skeptiske til en ny partner og setter alt for høye krav. Når de er dumpet en gang og har barn, så er ikke markedsverdien like høy som når de var 25 år. Allikevel fortsetter de å sette krav. Det er veldig spennende å lese statistikk om dette tema med skilsmisse fordi det er visse faktorer som går igjen. En av de er at damene overvurderer sine egne evner til å klare seg alene økonomisk og undervurderer sitt behov for å ha en mann som elsker de. Jeg vil anbefale alle som tenker på å skille seg fra mannen sin om å lese statistikk om tema. Skilsmisse er skadelig for barna. Krangling med stygge ord forran barna er barnemishandling. Med litt kvinnelist kan man alltid holde en mann på plass, men det krever daglig arbeid for forholdet. En dame må behandle mannen som en konge så vil hun bli behandlet som en dronning. Så lenge det ikke er rus eller vold i ekteskapet så burde man holde løftet om gode og onde dager. Når jeg er sint på mannen min hører jeg på sangen under for å bli glad igjen. Hva tror du er årsaken til at menn og damer blir skilt?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Utroskap, ikke innstilling. Anonymkode: d270c...561
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Totalt forvridde holdninger i et sykt sinn Anonymkode: 18995...fb9 1
Høysesongen Skrevet 23. januar 2022 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2022 "Stand By Your Man" Sometimes it's hard to be a woman Giving all your love to just one man You'll have bad times, and he'll have good times Doin' things that you don't understand But if you love him, you'll forgive him Even though he's hard to understand And if you love him, oh be proud of him 'Cause after all he's just a man. Stand by your man, give him two arms to cling to And something warm to come to When nights are cold and lonely. Stand by your man, and show the world you love him Keep giving all the love you can. Stand by your man. Stand by your man, and show the world you love him Keep giving all the love you can. Stand by your man.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Åja… så det er alltid kvinnens feil om man blir skilt? utro mann, nei husk å forfølge elskerinnen, mannen var bare desperat han. oi stedatteren til Pia har stygge klær, det MÅ være stemoren og ikke faren som handler til henne, fyyy slem stemor alltid kvinners feil Sier de(menn) som starter krig og terror og vold… jay? Anonymkode: 53efd...3d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå