Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil prøve cutters for det første gang og vil vite hvis de er like bra som vanlige frisører?! ☺👍 har du vært hos de? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klipper meg alltid hos cutters, for meg med en enkel sveis er det mer enn godt nok. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har. Håret mitt er langt. Rekker ned til livet mitt. Klippet meg hos Cutters sist, og fortsette å gå der. Jeg var på Bogstadveien i Oslo. En kjempe flink fyr som jobbet der. 
Perfekt klippet, kjapt og billig. 

Anonymkode: cd6d2...ddf

• Liker 2
Skrevet

Er der med gutten min på seks år, er super fornøyd 😊

Anonymkode: 3cdf9...974

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt cutters flere ganger og er absolutt aldri fornøyd. De klipper helt for jævlig skjevt. Min datter skulle klippe tuppene, og det var hakkete og grusomt. Det har skjedd flere ganger. 

jeg visste egentlig at jeg ikke burde bruke cutters, men fordi jeg ikke har klart å bolle time hos vår vanlige frisør har dessverre cutters vært eneste alternativ. Nå har jeg lært, og jeg venter heller to måneder med hårklipp enn å klippe på cutters igjen

Anonymkode: 9d298...b0d

• Liker 6
Skrevet

Har vært der. Får det man spør etter. Kort, klipp, ferdig.

Anonymkode: 5bcbd...f66

• Liker 2
Skrevet

Med mitt tykke hår er det uaktuelt, bruker én time på å få det ordentlig klippet, cutters har ikke sjanse 😅

Anonymkode: 74b00...0db

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjør det. Har langt og tykt hår. Klipper meg der, og gjør resten jeg vil gjøre hjemme.

Forøvrig har jeg vært hos frisører i Oslo som tar 2-3.000, og det er uaktuelt. Jeg har ingen sympati for at de taper mot cutters, da de har priset seg helt ut.

Anonymkode: dab71...d48

• Liker 6
Skrevet

Jeg har fått klipt håret der en gang, og det ble bra. Håret mitt er veldig langt, så han som klipte var ganske nervøs, men han oppfattet raskt hvordan jeg ville ha det og klippet jevnt og symmetrisk.

Jeg har fått dårligere service hos frisører som krever over dobbelt så mye for samme klipp. Enten at de har uffet og okket over at det er for langt, eller at de har klippet skjevt.

Anonymkode: e9613...7a5

• Liker 3
Skrevet

Har klippet meg hos Cutters helt siden de startet opp. Til å begynne med var det veldig fokus på tid, og resultatet var varierende. Nå har jeg landet på en Cutters Salong som ikke fokuserer på dette, men heller at kunden er fornøyd. Så jeg sitter ofte i stolen i 30 - 45 minutter, og er alltid fornøyd.

Har en gang klaget, og tok de på strak arm. Fikset klippet og jeg fikk med en shampoo.

Anonymkode: 56c01...d6f

• Liker 3
Skrevet

Takk for svaret 

Men hva hvis jeg ønsker meg en spesiell modell? Er det aktuelt hos cutters? 🤔

Skrevet

En gang, sønnen min gråt. Aldri mer.

Anonymkode: 76b7b...a1b

• Liker 2
Skrevet

Må alltid frem med saksen og speilet etter å vært hos Cutters. Alltid hår som stikker opp mange steder.

Anonymkode: e5586...711

• Liker 1
Skrevet

Man får det man betaler for dersom man har mye, langt eller bølgete/krøllete hår.

Cutters er for hår som bare skal kuttes rett av.

Det sagt, vanlige frisører tar blodpris! Spesielt for herreklipp og klipping av tupper for kvinner. (At de fortsatt kaller det kvinne og herreklipp og tar priser deretter er helt idiotisk.)

Anonymkode: cad45...fc4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man får det man betaler for dersom man har mye, langt eller bølgete/krøllete hår.

Cutters er for hår som bare skal kuttes rett av.

Det sagt, vanlige frisører tar blodpris! Spesielt for herreklipp og klipping av tupper for kvinner. (At de fortsatt kaller det kvinne og herreklipp og tar priser deretter er helt idiotisk.)

Anonymkode: cad45...fc4

Jepp! Og med mitt tykke hår endte jeg opp som en mellomting mellom Olav Stedje på 70-tallet og Ronja Røverdatter :ler: Måtte bruke noen hundrelapper på å få rettet det opp hos en annen frisør så da spanderer jeg heller 600 kroner hos en frisør som kan klippe og som bruker den tiden som er nødvendig. Med en skikkelig klipp holder det å gå til frisøren 4 - 5 ganger i året også. 

• Liker 3
Skrevet

Har for komplisert og tidkrevende frisyre for Cutters, helt ok for stuss av rett hår da.

Anonymkode: a36ff...3ae

• Liker 2
Skrevet

Har brukt cutters et par ganger pga at det hastet med klippen. Er ikke egentlig verdt det, det har blitt skjevt og hakkete. Har gått til vanlig frisør kort tid etterpå og bruker aldri cutters igjen. Vil absolutt ikke anbefale cutters hvis du vil ha en ny frisyre, men kan sikkert funke for noen som bare vil ha en stuss eller enkel herreklipp kanskje

Anonymkode: 894a8...ef4

• Liker 2
Skrevet

Ja det var heilt greitt :)

• Liker 1
Skrevet

Jepp, de klippet veldig skjevt. På mitt lange, veldig enkle hår. Aldri tilbake.

Anonymkode: 9bfdd...f11

Skrevet

Jeg klipper meg hos cutters er er fornøyd🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...