Gå til innhold

Barnefar vil ikke betale for noe til vårt barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun mat. Han sier at han ikke planla barnet...Så da skal han ikke betale noe, men skal være samboer..grrrr er det noen råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lulia skrev (1 minutt siden):

Kun mat. Han sier at han ikke planla barnet...Så da skal han ikke betale noe, men skal være samboer..grrrr er det noen råd til meg?

Ja, ikke få barn med barn

• Liker 11
Skrevet

Samboer? Du bestemmer jo selv hvem du vil bo med.

Anonymkode: a86cc...f5a

• Liker 21
Skrevet

Flytt og krev bidrag. Sånne fedre er ikke verdt å bo sammen med.

Anonymkode: 4ec58...118

• Liker 36
Skrevet
Loff77 skrev (1 minutt siden):

Ja, ikke få barn med barn

Vær saklig, tror du det hjelper å være spydig? Man sparker ikke den som ligger nede!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flytt og krev bidrag. Sånne fedre er ikke verdt å bo sammen med.

Anonymkode: 4ec58...118

Takk, bra å se at jeg ikke er den gale....

Skrevet

Mange damer bør være mer selektive med hvem de får barn med ja…. 

• Liker 14
Skrevet
Lulia skrev (9 minutter siden):

Flytt ut og bli alenemamma, da må han betale bidrag i det minste.

Skrevet
Lulia skrev (3 minutter siden):

Vær saklig, tror du det hjelper å være spydig? Man sparker ikke den som ligger nede!

Samtidig trenger hun en skikkelig oppvåkning. Det nytter ikke å ha barn og bo sammen med «menn» som oppfører seg slik. Her må det gis et ultimatum. Oppfør deg eller flytt.

• Liker 12
Skrevet
Fjugur skrev (6 minutter siden):

Mange damer bør være mer selektive med hvem de får barn med ja…. 

Så enkelt er ikke livet!!!

Skrevet

Ta abort. 

Anonymkode: 31994...562

Skrevet

Han planla ikke barnet?? Men han mener at du planla å bli gravid, altså??

• Liker 7
Skrevet

Jeg antar at barnet har ditt etternavn og at barnet ikke oopfordres til å kalles pappa. For DETTE er ingen far. Makan til oppførsel. 

Anonymkode: a8495...31e

• Liker 2
Skrevet
Lulia skrev (17 minutter siden):

Han høres helt forstyrret og psykopat ut. Hvordan er han ellers? Hvor lenge kjente du han? Kondolerer virkelig

Anonymkode: 11135...ec0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han høres helt forstyrret og psykopat ut. Hvordan er han ellers? Hvor lenge kjente du han? Kondolerer virkelig

Anonymkode: 11135...ec0

He he, takk, ja han skal dumpes nå

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ta abort. 

Anonymkode: 31994...562

Barnet er kommet ut nå takk

Skrevet
Hedda-78 skrev (6 minutter siden):

Han planla ikke barnet?? Men han mener at du planla å bli gravid, altså??

Ja, ikke sant, vi ble gravide, og han valgte å bli samboer, jeg kunne ikke og ville ikke ta abort

Skrevet

Da er det jo bare å flytte ut, så må han betale et godt barnebidrag i stede. Da må han betale for barnet og du slipper å bo sammen med han. Vinn - vinn for deg.

Anonymkode: d2800...258

• Liker 2
Skrevet
Lulia skrev (20 minutter siden):

Du nevner ingenting om hvor mye du bidrar med til husholdningen m.m. Er derfor vanskelig å si hvem som skal betale for kostnader til barnet. 

Hvem står for kostnader som lån/nedbetaling/husleie, strøm, internett, eiendomsskatt, bil, driftskostnader bil, forsikringer, mobil, mat/drikke hjemme, rekreasjon som restauranter og turer/ferier m.m. 

Forøvrig interessant at ingen av de som har svart over har tenkt denne tanken. 

Anonymkode: 72f83...dc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du nevner ingenting om hvor mye du bidrar med til husholdningen m.m. Er derfor vanskelig å si hvem som skal betale for kostnader til barnet. 

Hvem står for kostnader som lån/nedbetaling/husleie, strøm, internett, eiendomsskatt, bil, driftskostnader bil, forsikringer, mobil, mat/drikke hjemme, rekreasjon som restauranter og turer/ferier m.m. 

Forøvrig interessant at ingen av de som har svart over har tenkt denne tanken. 

Anonymkode: 72f83...dc4

Jeg får barnetrygden på 1600, men vi betaler hver for oss alt....Vi leier leilighet...deler på husleie og strøm, men betaler hver vår mat. Vi deler ikke på n o e ellers. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...