Gå til innhold

Mange som har vært hjemme utover de 6 dagene i isolasjon?

Klump

Anbefalte innlegg

Jeg skal etter planen på jobb igjen på tirsdag, men jeg er virkelig ikke i form. Er kjempesliten og tidvis vondt i hodet. Andre symptomer kommer og går(forkjølelsessymptomer), men er jo ikke akkurat noen nyoppståtte symptomer. Må si jeg er litt i tvil om jeg faktisk kan gå på jobb på tirsdag. Merkelig sykdom dette her. Har ikke opplevd et sykdomsbilde likt dette før. Den ene dagen føler jeg meg fin, den andre dagen elendig, eller det skifter fra time til time. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble smittet i november. Var hjemme i 2 uker. Testet positivt en søndag, lørdagen ble jeg plutselig verre og mistet blant annet lukt og smakssans. Var hjemme frem til torsdagen, og sa til arbeidsgiver at jeg kunne gå på jobb igjen fredagen, men at jeg fremdeles var snottete. Fikk beskjed om å holde meg hjemme frem til mandagen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå rett ut i en uke, og så trengte jeg enda en uke på å komme meg, deretter var det juleferie, så det gikk greit, men ville sikkert trengt enda noen dager restitusjon om det ikke var for juleferien

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ferdig med isolasjon i dag men kommer til å holde meg hjemme noen dager ekstra. Er veldig veldig sliten, pluss noe sterk hodepine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i huset er ferdig i isolasjon imorgen, han har ikke hatt noen symptomer. Men nå har jeg blitt syk, og regner med barna straks får positivt tester også, så han velger å ha hjemmekontor resten av uka så han ikke skal dra med seg noe smitte fra oss på jobb. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (14 timer siden):

Jeg ble ferdig med isolasjon i dag men kommer til å holde meg hjemme noen dager ekstra. Er veldig veldig sliten, pluss noe sterk hodepine. 

Åh jeg er så usikker mtp jobb i morgen. Ferdig med isolasjon i dag jeg også. Har ikke feber, men hodepine og er slapp som deg. Har avtalt å komme på jobb, men… Kom ikke frem på koronatlf i dag😔Er så redd for å smitte andre, spes barna. Hva gjør man?🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klump skrev (21 timer siden):

Jeg skal etter planen på jobb igjen på tirsdag, men jeg er virkelig ikke i form. Er kjempesliten og tidvis vondt i hodet. Andre symptomer kommer og går(forkjølelsessymptomer), men er jo ikke akkurat noen nyoppståtte symptomer. Må si jeg er litt i tvil om jeg faktisk kan gå på jobb på tirsdag. Merkelig sykdom dette her. Har ikke opplevd et sykdomsbilde likt dette før. Den ene dagen føler jeg meg fin, den andre dagen elendig, eller det skifter fra time til time. 

De fleste jeg kjenner har brukt 3-6 uker på å komme seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig tilbake på jobb etter isolasjon på torsdag, men er nå sykemeldt til og med onsdag. Blir fort sliten og må hvile, og hodet/øret er tett. Jobber på lager og vet at jeg ikke hadde taklet den fysiske jobben og alt bråket son følger med på en slik arbeidsplass 😊

Endret av Margeritt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne i 8 dager hvor jeg rett og slett ikke var i form til å gå til postkassa engang. Nå er det to uker siden jeg tester positivt og jeg har i dag hatt en ok dag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Åh jeg er så usikker mtp jobb i morgen. Ferdig med isolasjon i dag jeg også. Har ikke feber, men hodepine og er slapp som deg. Har avtalt å komme på jobb, men… Kom ikke frem på koronatlf i dag😔Er så redd for å smitte andre, spes barna. Hva gjør man?🙈

Jeg ringte legen(eller sendte en melding på helsenorge og ble ringt opp). Han skrev sykemelding ut uken. Var visst ikke uvanlig å bruke litt tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er fremdeles ikke frisk og nå er jeg på 8. dagen med feber. Jeg er bedre enn jeg var i begynnelsen da jeg var skikkelig dårlig med kraftig hodepine, vondt i kroppen og feber rundt 39. Nå har mindre hodepine men sliter med at feberen ikke blir borte og at jeg blir veldig sliten i hodet når den setter inn. Jeg trodde at jeg skulle bli frisk i løpet av noen dager, men dette har tatt mye lenger tid. jeg er også vaksinert to ganger men det ser ikke ut til å hjulpet så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...