AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Etter bomkjøp der babyenheten måtte stå tilkoblet strøm… Har noen tips til rimelig babycall uten video der både babyenhet og foreldreenhet kan brukes med batteri? Med tilfredsstillende kvalitet. Om det er oppladbare eller ikke har ikke noe å si. Vi trenger en ekstra til å bruke i vogna, og ønsker ikke å bruke mye penger, og jeg klarer tydeligvis ikke å lese meg fram til hvilke som må stå i stikkontakt og ikke🙈 Anonymkode: 7956b...6d6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 Neonate uten kamera fungerer veldig bra for oss. Batteriet varer lenge og rekkevidden er god. Den er sensitiv nok til at vi kunne høre når baby våknet, men også selektiv nok til at den ikke reagerte på all slags støy. Jeg vet ikke om den er det du vil kalle rimelig, men om du er heldig kan du finne den på finn. Anonymkode: f831e...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Barnashus pleier ofte å ha neonate på tilbud, men vet ikke om det er den prisklassen du tenker. På tilbud har jeg fått den for 1000kr. Anonymkode: 47d93...72e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Skrevet 23. januar 2022 Vi har Neonate med kamera nå med flere babyenheter og er forsåvidt fornøyd med den, selv om den vi har har vært litt trøblete(men er nok vi som har vært uheldige). Har vurdert den uten kamera, synes bare det blir litt dyrt, men ser jo at det er den foretrukne. Får følge med på salg og Finn 😊 Anonymkode: 7956b...6d6
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #6 Skrevet 23. januar 2022 Ikea har en rimelig som funker helt greit. Du putter oppladbare Ikea-batterier i, men kan kanskje brukes med engangsbatterier også. Anonymkode: 20dbd...377
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #7 Skrevet 23. januar 2022 Neonate, har kun den, god rekkevidde, god batteritid. Trenger ikke lades hele tiden. Anonymkode: bc0e8...c6f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #8 Skrevet 23. januar 2022 Jeg anbefaler aldri annet enn Neonate. Uslåelig batteritid og sensitivitet. Får den til 1300 på Babycare, men tipper du får kjøpt den på Finn også, de varer i masse år så det er ikke en som må kjøpes ny! Anonymkode: 6c297...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå