Gå til innhold

Kineserne starter med analtesting.

Kågebruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg mener dette var i grevens tid før OL. Jeg håper de tester alle innreisende grundig. Jeg håper statsministeren, kulturministeren, hele kongefamilien,  alle stortingsrepresentantene og hele Helsedirektoratet drar for å overvære lekene. Dessuten håper jeg Gunhild Stordalen også bestemmer seg for å dra dit, gjerne med tog.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (Akkurat nå):

Bedre enn langt oppi hjernen:)

Absolutt, dessuten kunne jeg tenkt å testet mye oftere da jeg sliter med hemorider og det kunne vært godt med en real kløpinne.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussa84 skrev (3 minutter siden):

Absolutt, dessuten kunne jeg tenkt å testet mye oftere da jeg sliter med hemorider og det kunne vært godt med en real kløpinne.

Såså:laugh: Det er pågang nok som det er!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å glede seg til de finner ut at optimal testmetode er å først grave litt med pinnen i ræva for så å ta noen runder i nesa. Med samme pinne, så klart. Hvis du ikke kjenner lukta er du smitta. 

Covid er noe dritt. 

Endret av Optimo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Analtestene gjennomføres ved å sette inn en steril bomullspinne opptil fem centimeter inn i endetarmen og rotere den flere ganger. Pinnen fjernes deretter før den analyseres i et laboratorium.

Endetarms-testingen har blitt brukt i Kina siden 2020, men ble brukt i større omfang i Beijing i januar 2021 etter at en ni år gammel gutt testet positivt.

Tidligere denne uken stansen Kina planene om å selge billetter til publikum og uttalte at kun «utvalgte» tilskuere vil få lov til å delta.»

Fantastisk bra skrevet. Det ser ut som det tidligere var mulig å kjøpe billetter og være publikum til analtestingen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Det står jo at de ikke har planer om å innføre det her i Norge, men hadde ikke gjort meg noe. Ikke i det hele tatt. Er da ikke noe verre å teste seg i rumpa enn det er å ta feberen i rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Hvis målet er at folk skal teste seg for å bli registrert så bør de åpenbart ikke innføre dette. Det krever også masse mer ressurser og skjerming. Skal man ta alle som skal teste seg inn på et eget rom? Eller skal man kle av seg i et rom fullt av folk hvor det pågår massetesting? Da jeg tok PCR var det masse andre folk tilstede. Ingen kommer til å godta å kle av seg foran så mange mennesker. Hvor mange rom har de til rådighet, hvis de vil at mange skal testes samtidig og ting skal være litt effektivt?

Selvfølgelig må de nok da inn på et rom og ikke kle av seg foran mange andre, eller gjøre det selv hjemme. Tror ikke noen hadde blitt tvunget til å kle av seg å gjøre det foran mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (3 minutter siden):

Hvis målet er at folk skal teste seg for å bli registrert så bør de åpenbart ikke innføre dette. Det krever også masse mer ressurser og skjerming. Skal man ta alle som skal teste seg inn på et eget rom? Eller skal man kle av seg i et rom fullt av folk hvor det pågår massetesting? Da jeg tok PCR var det masse andre folk tilstede. Ingen kommer til å godta å kle av seg foran så mange mennesker. Hvor mange rom har de til rådighet, hvis de vil at mange skal testes samtidig og ting skal være litt effektivt?

Jeg tenker at dette ikke er tiden for å bli sjenert. Står gjerne med trusa på knærne i kø for å få svarene jeg søker.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ennå ikke til dags dato testet meg og kommer ikke til å gjøre det om det blir i rumpa.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterpotta skrev (Akkurat nå):

Jeg har ennå ikke til dags dato testet meg og kommer ikke til å gjøre det om det blir i rumpa.

Så så, der er mulig at det holder med avføringsprøve. Vi må selvfølgelig se at den kommer ut på teststasjonen. Det værste som fins er juksepaver som prøver å lure testsenteret med hundebæsj. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når myndighetene pålegger befolkningen til å stikke pinner oppi rumpa og de gjør det uten protester, da snakker du MAKT! Kred!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (1 time siden):

Det står jo at de ikke har planer om å innføre det her i Norge, men hadde ikke gjort meg noe. Ikke i det hele tatt. Er da ikke noe verre å teste seg i rumpa enn det er å ta feberen i rumpa.

Men det ville kanskje ikke blitt så lang kø på testsentrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det ville være lurt å satse på mindre import fra Kina, enten det gjelder varer, politikk, visse medisinske praksiser eller kombinasjoner av disse.

Her har man et eksempel på et fint sted å begynne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinneguide skrev (8 minutter siden):

Men det ville kanskje ikke blitt så lang kø på testsentrene.

Det er nok mye mer jobb enn du tror, avkledning, bend-over og roterende bevegelser med testpinne. Kanskje det lønner seg å begynne i vagina på kvinner og urinrøret på menn, for så å gjøre prøvetaking med samme testpinne analt. Tester man ikke først i nese og så i svelg i dag? Dette virker fornuftig på meg i hvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...