AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Hvordan var det første gang? Var du fornøyd med resultatet? Og måtte du ha konsultasjon og injeksjon på et senere tidspunkt, eller alt samme dag? Hva betalte du? Jeg har en rynke på den ene siden av pannen som har vært der en stund nå. Jeg har prøvd å fjerne døde hudceller ved skrubbing og ulike kremer, men det virker som huden der har låst seg. Med sminke blir det verre. Nå vil jeg bare få bukt med den, så jeg i det minste er symmetrisk. Anonymkode: 51c3d...2a9
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan var det første gang? Var du fornøyd med resultatet? Og måtte du ha konsultasjon og injeksjon på et senere tidspunkt, eller alt samme dag? Hva betalte du? Jeg har en rynke på den ene siden av pannen som har vært der en stund nå. Jeg har prøvd å fjerne døde hudceller ved skrubbing og ulike kremer, men det virker som huden der har låst seg. Med sminke blir det verre. Nå vil jeg bare få bukt med den, så jeg i det minste er symmetrisk. Anonymkode: 51c3d...2a9 Ikke injiser noe tøv i trynet ditt, sett heller pris på deg selv slik som du er. Alle linjer og alle rynker må du prøve å eie, enn å proppe kroppen opp med midler.. For å forebygge kan du prøve å være mer nøye med å bruke høy solfaktor. Anonymkode: 7bc5f...8d4
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Hei, jeg har vært motstander av botox i alle år, helt til legen faktisk anbefalte meg botox i sinnarynken for å minske spenningshodepine. Jeg gikk for det, betalte 2000 kr. Resultatet var at jeg så mildere ut, øyebrynene ble hevet noe og jeg så definitivt freshere ut enn før, og ikke minst gikk hodepinen bort. Jeg var veldig fornøyd. Nå er det gått helt ut, tok ca 4 mndr, men jeg vurderer det igjen, nok en gang grunnet hodepine/migrene. Skal og ta botox i kjeven, men det er også grunnet migrene og tanngnisninger, men det vil jo ikke ha noe synlig effekt da. Har ellers prøvd fillers en gang, i munnvikene. Umiddelbart resultat men det var ikke godt nok syns jeg og jeg "bør" fylle på. Men jeg gidder ikke sprøyte ting i huden min om jeg ikke må, og dette er absolutt ikke noe jeg må. Jeg vil eldes naturlig. Betalte forøvrig 2300 for det, var en kampanje. Kommer til å fortsette med botox i sinnarynken men skal ikke la meg friste til mer enn det. Lykke til, men vær så snill tenk deg om, er det virkelig nødvendig? Anonymkode: bd9ce...483
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #4 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg har vært motstander av botox i alle år, helt til legen faktisk anbefalte meg botox i sinnarynken for å minske spenningshodepine. Jeg gikk for det, betalte 2000 kr. Resultatet var at jeg så mildere ut, øyebrynene ble hevet noe og jeg så definitivt freshere ut enn før, og ikke minst gikk hodepinen bort. Jeg var veldig fornøyd. Nå er det gått helt ut, tok ca 4 mndr, men jeg vurderer det igjen, nok en gang grunnet hodepine/migrene. Skal og ta botox i kjeven, men det er også grunnet migrene og tanngnisninger, men det vil jo ikke ha noe synlig effekt da. Har ellers prøvd fillers en gang, i munnvikene. Umiddelbart resultat men det var ikke godt nok syns jeg og jeg "bør" fylle på. Men jeg gidder ikke sprøyte ting i huden min om jeg ikke må, og dette er absolutt ikke noe jeg må. Jeg vil eldes naturlig. Betalte forøvrig 2300 for det, var en kampanje. Kommer til å fortsette med botox i sinnarynken men skal ikke la meg friste til mer enn det. Lykke til, men vær så snill tenk deg om, er det virkelig nødvendig? Anonymkode: bd9ce...483 Hvorfor i munnviken? Anonymkode: 11fc4...47d
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor i munnviken? Anonymkode: 11fc4...47d Fordi man bruker fillers for å jevne ut rynker. Merkelig spørsmål egentlig. Anonymkode: 2f31b...1a6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #6 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jeg har vært motstander av botox i alle år, helt til legen faktisk anbefalte meg botox i sinnarynken for å minske spenningshodepine. Jeg gikk for det, betalte 2000 kr Lege som anbefaler botox i sinnarynken…mot spenningshodepine?! Det har jeg aldri hørt om før og hørtes lite proft ut av en lege og direkte anbefale (da markedsføre)noe sånn. Ihvertfall uten å henvise deg. Spenningshodepine er jo en kjent bivirkning av botox i panneområdet. Jeg får det selv i stor grad første måneden. Botox mot en spesiell type migrene ser jeg derimot noen kan anbefales og enkelte få henvisning til. Men det er langt i fra alle migrenepasienter. De går mer og mer vekk i fra det pga dårlig resultat. Anonymkode: 8c1e5...e46
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #7 Skrevet 24. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jeg har vært motstander av botox i alle år, helt til legen faktisk anbefalte meg botox i sinnarynken for å minske spenningshodepine. Jeg gikk for det, betalte 2000 kr Lege som anbefaler botox i sinnarynken…mot spenningshodepine?! Det har jeg aldri hørt om før og hørtes lite proft ut av en lege og direkte anbefale (da markedsføre)noe sånn. Ihvertfall uten å henvise deg. Spenningshodepine er jo en kjent bivirkning av botox i panneområdet. Jeg får det selv i stor grad første måneden. Botox mot en spesiell type migrene ser jeg derimot noen kan anbefales og enkelte få henvisning til. Men det er langt i fra alle migrenepasienter. De går mer og mer vekk i fra det pga dårlig resultat. Anonymkode: 8c1e5...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå