VOX Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Her inne deles mange ulike problemstillinger, ofte kan det hjelpe bare å få satt ord på det. Men, er det noen som noen gang har fulgt noen av rådene som ble gitt? Eller er det viktigste at «vi» skal si oss mest mulig enige med innlegget ? Hadde vært fint å få litt oppfølging i noen av sakene .
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #2 Skrevet 23. januar 2022 VOX skrev (12 minutter siden): Her inne deles mange ulike problemstillinger, ofte kan det hjelpe bare å få satt ord på det. Men, er det noen som noen gang har fulgt noen av rådene som ble gitt? Eller er det viktigste at «vi» skal si oss mest mulig enige med innlegget ? Hadde vært fint å få litt oppfølging i noen av sakene . Jeg har fulgt alle råd. Anonymkode: 8fbe7...c5f
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #3 Skrevet 23. januar 2022 Ja. Jeg fikk beskjed her inne om å skjerpe min nevrotiske paranoia, da kjæresten ikke lot høre fra seg på telefon og jeg kontakta familien fordi det var så ulikt ham. Slutt å mase på ham, alle trenger litt pause etc var budskapet fra 2/3 av kg den gangen. Så jeg tok et oppgjør med meg selv. Nå er det slutt mellom oss. Min såkalte paranoia var jo at jeg reagerte på reelle tegn til at han trakk seg mer og mer unna og ikke var interessert i å fortsette forholdet, men ikke ville si det rett ut før jeg var tydelig på at jeg forventa mer forpliktelse. Men nå har jeg gått motsatt vei, nye kjæresten har knapt et konfliktsky bein i kroppen. Så jeg lærte leksa mi grundig, takket være kg. Anonymkode: 1db96...58a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #4 Skrevet 23. januar 2022 Ja, forsåvidt. Men mange gir ikke egentlig råd, de skriver sånn «det er din egen skyld som valgte en sånn mann», «hvorfor fikk du barn ned ham», «det er to sider av denne saken og jeg tviler på at mannen din hadde sagt det samme som du», «dette må være løgn, ingen er så blåst» osv. Min tråd handlet om vold. Jeg ble anbefalt å gå, og det har jeg gjort. Men det var vondt å lese alt det stygge folk sa, og jeg hadde ikke laget tråden om jeg visste det på forhånd. Det ble rett og slett traumatiserende. Han hadde hamret det inn i årevis hvor mislykket og stygg og ødelagt jeg var, at alt var min skyld, og så fikk jeg det bekreftet av anonyme brukere på Internett. Det verste er at tråden ikke kan slettes eller redigeres i ettertid, så noen ganger når jeg søker etter andre ting på nettet kommer den opp, det gjør meg kvalm og uvel og veldig stresset. Jeg synes at tråder burde kunne slettes. Anonymkode: 08335...afc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå