Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de bra? Erfaringer? Tenker særlig på øyekremen.

Anonymkode: 59458...89b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke forsøkt selv, men ingrediensmessig ser øyekremene helt greie ut. De er først og fremst fuktighetsgivende, så de vil nok ikke ha annen effekt enn å tilføre øyeområdet fuktighet. Sånn sett kan du like gjerne bruke den fuktighetskremen du bruker i resten av ansiktet, dersom denne ikke inneholder (mye) parfyme eller aktive ingredienser.

• Liker 1
Skrevet
Roci skrev (22 timer siden):

Har ikke forsøkt selv, men ingrediensmessig ser øyekremene helt greie ut. De er først og fremst fuktighetsgivende, så de vil nok ikke ha annen effekt enn å tilføre øyeområdet fuktighet. Sånn sett kan du like gjerne bruke den fuktighetskremen du bruker i resten av ansiktet, dersom denne ikke inneholder (mye) parfyme eller aktive ingredienser.

Takk for svar 😊

Det er fukt jeg hovedsaklig trenger. Men nå har jeg brukt Avene øyekrem noen dager og er veldig fornøyd med den, så tror jeg fortsetter med den. 

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg fått Maria Åkerberg-øyekremen jeg bestilte! Den er faktisk ganske god. Gir masse fukt. 
Føler nok likevel at Avene gir mer fukt utover dagen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nå har jeg fått Maria Åkerberg-øyekremen jeg bestilte! Den er faktisk ganske god. Gir masse fukt. 
Føler nok likevel at Avene gir mer fukt utover dagen. 

Og etter en dag så gikk jeg tilbake til Avene 🤭 så ikke ut, rødflammede øyelokk som kjentes som sandpapir. Rett og slett ikke nok fukt. 
Så lite (eller mye) skal det til hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...