AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #1 Skrevet 23. januar 2022 Er de bra? Erfaringer? Tenker særlig på øyekremen. Anonymkode: 59458...89b
Roci Skrevet 25. januar 2022 #2 Skrevet 25. januar 2022 Har ikke forsøkt selv, men ingrediensmessig ser øyekremene helt greie ut. De er først og fremst fuktighetsgivende, så de vil nok ikke ha annen effekt enn å tilføre øyeområdet fuktighet. Sånn sett kan du like gjerne bruke den fuktighetskremen du bruker i resten av ansiktet, dersom denne ikke inneholder (mye) parfyme eller aktive ingredienser. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Roci skrev (22 timer siden): Har ikke forsøkt selv, men ingrediensmessig ser øyekremene helt greie ut. De er først og fremst fuktighetsgivende, så de vil nok ikke ha annen effekt enn å tilføre øyeområdet fuktighet. Sånn sett kan du like gjerne bruke den fuktighetskremen du bruker i resten av ansiktet, dersom denne ikke inneholder (mye) parfyme eller aktive ingredienser. Takk for svar 😊 Det er fukt jeg hovedsaklig trenger. Men nå har jeg brukt Avene øyekrem noen dager og er veldig fornøyd med den, så tror jeg fortsetter med den. Anonymkode: 59458...89b 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Skrevet 2. februar 2022 Nå har jeg fått Maria Åkerberg-øyekremen jeg bestilte! Den er faktisk ganske god. Gir masse fukt. Føler nok likevel at Avene gir mer fukt utover dagen. Anonymkode: 59458...89b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #5 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nå har jeg fått Maria Åkerberg-øyekremen jeg bestilte! Den er faktisk ganske god. Gir masse fukt. Føler nok likevel at Avene gir mer fukt utover dagen. Anonymkode: 59458...89b Og etter en dag så gikk jeg tilbake til Avene 🤭 så ikke ut, rødflammede øyelokk som kjentes som sandpapir. Rett og slett ikke nok fukt. Så lite (eller mye) skal det til hos meg. Anonymkode: 59458...89b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå