Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sykt lei meg nå. Mamma fant dagboka mi og et ark der jeg hadde manifesta at HAN skulle like meg. JEG ER SÅ FLAU. Jeg har grått i hele dag og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg vil aldri møte mamma igjen. Hva skal jeg gjøre

Anonymkode: f1c8c...100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manifesta?

Anonymkode: b5da9...9f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Manifesta?

Hun mener manifestert. Det er noe sånn tøysete overtro som unge tenåringsjenter driver med. I samme sjanger som de som driver med ouijabrett og tror det virker.

Anonymkode: 89a6b...ab2

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hun mener manifestert. Det er noe sånn tøysete overtro som unge tenåringsjenter driver med. I samme sjanger som de som driver med ouijabrett og tror det virker.

Ok, da forstår jeg at hun er flau. Men moren burde ikke lest dagboka, da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er så sykt lei meg nå. Mamma fant dagboka mi og et ark der jeg hadde manifesta at HAN skulle like meg. JEG ER SÅ FLAU. Jeg har grått i hele dag og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, jeg vil aldri møte mamma igjen. Hva skal jeg gjøre

Anonymkode: f1c8c...100

Mor di bryr seg ikke, det er helt vanlig at unge jenter er forelska i en gutt og skriver det i dagboka si. Ikke noe å bli flau over :)

• Liker 1
Skrevet

Punkt 1 er at det var skikkelig dårlig gjort av moren din å lese dagboka di, den er privat og det burde hun ha respektert. 

Punkt 2 - du er forelska og du håper at han liker deg også. Det er faktisk ikke flaut, men fullstendig normalt 🙂

• Liker 2
Skrevet

Skjønner at det er flaut, men det går over :) Vi har alle vært forelska og man har skrevet mye rart i dagbøker ja!! 

Anonymkode: 729e2...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...